Sâmbătă, 25 Octombrie 2014


Student român la Londra: “Dumnezeu a fost ucis de Occident, VREAU SĂ MĂ ÎNTORC ACASĂ!”

Scris de   Miercuri, 24 Iulie 2013 11:37
Rate this item
(999 votes)
O scrisoare emoționantă a unei tinere studente plecată la studii în Marea Britanie circulă de câteva zile pe Internet. Viziunea româncei noastre despre Occident: un loc fără identitate, cu tradiții care se pierd încet-încet din cauza globalizării, în care cetățenii se tem permanent de extremismul islamic, în care nimănui nu-i pasă ce gândești sau ce dorești. Este inutil să vă spunem că scrisoarei tinerei se bucură de o audiență incredibilă pe rețelele de socializare.

 


“Sunt studentă în Londra la una dintre cele mai bune universităţi europene. Sunt mândră că am reuşit să ajung aici şi le voi fi recunoscătoare părinţilor mei pt educaţie şi efortul material extraordinar pe care l-au depus pentru a mă trimite la studii de calitate mereu.

Dar mă deranjează teribil întrebarea tuturor „Te mai întorci?” Şi uimirea clară la auzul unui ferm „da”. Acest DA nu era atât de ferm înainte de a mă muta în Londra.  Înainte era un „mi-aş dori, dacă voi avea unde să mă întorc mă voi întoarce”.

 

Suntem o generaţie crescută într-o scârbă pentru patrie, am crescut cu Badea care înjura tara mereu, am crescut fiind educaţi să admirăm valorile occidentale „superioare” şi „ideale”.

Credem că politica, cultura şi educaţia cât mai internaţională este foarte benefică, credem În globalizare, suntem de acord câteodată că România e frumoasă dar păcat că e locuită şi parcă tot mai bine e în Londra… Români scumpi, cât putem să ne înşelăm…

Ce este Occidentul….?

Un loc care nu mai are identitate, globalizarea îi distruge încet încet toate tradiţiile, cenzura comunismului bolşevic s-a transformat în a fi <politic corect>, trăieşti cu riscul ca un islamist extremist poate să bombardeze pentrut Allahul lui locuitorii unei ţări în care el s-a mutat, istoria nu mai poate fi spusă pt că poate jigni anumite popoare, copiii pot fi ucişi în pântece de către propria lor mamă - avortul fiind văzut că o metodă contraceptivă în loc să i se spună crimă, Crăciunul şi Pastele precum şi alte tradiţii străvechi subt doar un prilej de marketing , aici nu există nici un pic de profunzime,; relaţiile dintre oameni sunt pur profesionale, prietenia, iubirea sunt toate o afacere, tot ce facem e pentrut CV şi când vrem să ne căsătorim găsim noi pe perfectmatch.com ceva nu?

 

Lumea discuta oameni, nimănui nu îi pasă ce gândeşti, ce simţi ce îţi doreşti. 

Puţini mai ştiu să iubească, feminismul distruge relaţiile bărbat femeie tot mai mult, gender role este considerat învăţat aşa că nu mai învăţăm copiii de mici să se comporte ca băietei sau fetiţe ci îi lăsăm pe ei să îşi aleagă ce sex vor să aibă, ajungându-se la un nr imens de homosexuali creaţi de societate, Dumnezeu a fost ucis de Occident.

 

De ce oare admiram atât de mult haosul Europei vestice?

Noi avem oameni, noi ştim să trăim, noi radem că fugim cu nasu de acasă o săptămână în munţi cu corturile.

Noi ne salutăm cu „Doamne ajută!”

Noi avem un pământ binecuvântat de oasele şi sângele atâtor martiri… De ce s-au sacrificat atâţia romani pt viitorul nostru şi noi fugim ca vitele în Occident?

De ce acceptăm ca Securiştii comunişti să ne conducă în continuare prin politica şi educaţie?

De ce acceptăm ideile occidentale cu braţele deschise?

De ce acceptăm ca bărbaţii noştri să fie carne de tun pt NATO dar nu suntem în stare să ne recuperăm Moldova de peste Prut după atâţia ani de la căderea comunismului?

De ce acceptăm ca în continuare memoria luptătorilor anticomunişti să fie călcată în picioare şi la 22 de ani de la aparenta schimbare a regimului încă nu le sunt recunoscute meritele? 

De ce eşti drogată scumpa Românie cu iluzii occidentale?

În Occident unde pleacă bieţii romani să facă o pâine, germanii, francezii, englezii îi tratează ca pe nişte sclavi, fiind roman eşti privit ca o subrasa, în Anglia un non-european are mai multe drepturi şi privilegii doar datorită faptului că a trăit sub dominaţia imperiului pt decenii…

Şi noi românii care avem o ţară superbă, un pământ fertil, plin de zăcăminte, Roşia montană, delta, Carpaţii, Dunărea, Marea Neagră stăm să cerşim şi să ne umilim pt o pâine prin Anglia, Italia şi Spania….

 

Îmi plânge inima când văd cum sunt trataţi pe pământ străin când acasă la ei puteau mânca din belşug, dacă nu ar fi fost lăcomia hoţilor de la putere… care au vândut țara pe nimic.

 

VREAU SĂ MĂ ÎNTORC ÎN ROMÂNIA cu toate că nu voi avea niciodată banii pe care i-aş avea lucrând aici. Dar cum spunea tatăl lui Nicolae Steinhardt : vei avea zile frumoase dar nopţile îţi vor fi îngrozitoare.

 

Omul nu are numai trup de hrănit, mai e şi sufletul. Şi mai distrugătoare este setea şi foamea sufletului îndepărtat de pământ şi de neam decât foamea trupească…

Aşa că români, plecaţi, plecaţi la studii, plecaţi ca să vedeţi în ce hal a ajuns occidentul liberal, plecaţi şi învăţaţi să vă iubiţi ţară şi realizaţi ce frumuseţe aţi lăsat în urmă.

 

Şi apoi ne vom întoarce cu toţii, valuri valuri, cu şi mai multă forţă şi dorinţa de schimbare, şi după 68 de ani de asuprire, România va fi a românilor din nou, aşa să ne ajute Dumnezeu!”

 

Cristiana Maria Mărcuș

 

(Sursa: rbnpress.info)

Read 273906 times

Comentarii  

 
0 #963 Eloise 31-08-2014 20:43
Hmm is anyone else experiencing problems with the
images on this blog loading? I'm trying to figure
out if its a problem on my end or if it's the blog.

Any feedback would be greatly appreciated.
Citat
 
 
0 #962 iulian 29-08-2014 19:31
daca esti tare stai in tara ta.
Citat
 
 
+1 #961 Legea STAN 06-04-2014 12:41
Legea STAN va face ordine in Romania, asta daca... ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=1l6Znji78ho

Avertizez ca imaginile au un puternic impact emotional!
Citat
 
 
-8 #960 BiJaz 03-04-2014 18:17
Esti o v... profunda! O taranca infecta.
A da, si ... Domane Ajuta!
Citat
 
 
+1 #959 anonim 09-02-2014 00:22
dragi mei mai nou au aparut asa de multi patrioti si spirite revolutionare aici la Londra, nu inteleg ce cauta aici? Stati acasa fratilor si urmativa cultura si facultatile si tot ce vreti voi , ce asteptati de la o tara straina? de ce nu aveti pretentii de la Romania si guvern, ce vreti de fapt de la englezi?si mai vorbiti de DISCRIMINARE, stiti vreo tara mai RASISTA ca ROMANIA CUMVA? nu cred, ar fii mai multe de spus dar e mai bine sa ma opresc aici...
Citat
 
 
+4 #958 maria 26-12-2013 06:40
Dragii mei...orice om cu scaun la cap considera ca tara lui e mai buna, mai frumoasa cu valori morale cit mai inalte...toti oamenii de pe pamantul asta sunt patrioti! Copilul meu are 7 ani si s-a nascut in Canada...noi vorbim romaneste in casa, respectam traditiile noastre , gatim mancare traditionala romaneasca etc...Dar copilul meu spune ca cea mai frumoasa si cea mai buna tara e Canada! Si da...aici sipitul Craciunului dispare de la an la an dar daca tu vrei asta si te lasi in viltoare vietii si a goanei dupa bani!!! Craciunul e in inimile noastre oriunde am trai in lumea asta...iar despre valorile morale...doamne , am urmarit emisiunile tv din romania ( traiasca internetul!) si...gust amar...doamne ce porcarii...nu mai avem nimic de valoare aolo la televiziuni!!! Oricum...occide ntul nu e asa de rau daca stii sa-ti cladesti ''mica ta Romanie''!
Citat
 
 
+5 #957 Vlad 13-12-2013 02:19
Hmm mi se pare ca e cam stransa intr-un loc parerea ei. Experientele nu sunt la fel peste tot.

Eu lucrez, studiez si sunt in Londra de 3 ani. Concluzia mea:

1. Nu numai romanii sunt priviti in alt mod, fiecare natie are "tipicul" ei aici. Nu numai romanii lucreaza munca de jos fura etc... Daca esti bun ai sa cresti indiferent de natie. Romanii care vin si sunt aici ar trebui sa aiba alta atitudine. Pt ca majoritatea sunt cam inchisi prin urmare nu se integreaza.

2. Perderea identitatii nu e 100% un fenomen plauzibil. Londra promoveaza multiculturalis mul. Din contra sunt zone si muzee biserici, scoli, activitati societati care se ocupa cu asta.

Cred ca I s-a facut dor de casa pt ca e dificil aici dupa cum zice si titlu. Nu-i place.
Citat
 
 
+5 #956 Lucia 12-12-2013 10:10
Cipi, cred ca ai dreptate. Toti am inteles gresit mesajul, dar eu am identificat suferinta ei care nu are nici un rost. Ar trebui sa facem ceva sa ne fie bine la noi acasa. Pe mine sincer nu ma intereseaza ce fac ceilalti cu Dumnezeu, atata timp cat eu il port in sufletul meu si de aici nimeni nu mi-l poate lua.
Citat
 
 
+3 #955 Cipi 10-12-2013 16:45
majoritatea au inteles gresit mesajul studentei...
Citat
 
 
-2 #954 Cipi 10-12-2013 16:44
PENTRU TOTI CE SE OFTICA AM UN SFAT, GURITA MICA!!!
Citat
 
 
0 #953 Cipi 10-12-2013 16:43
cum spune pro-tv-ul: JOS PALARIA!!!!
Citat
 
 
+2 #952 Lucia 09-12-2013 20:57
Foarte interesant. Eu am simtit acelasi lucru lucrand cu ei, eu lucrand de aici din Romania. Ce pot sa spun domnisoarei studente:Nu este treaba noastra ce fac ei. Este doar problema lor.:-)Sfatul meu pentru tine este sa nu lasi aceste emotii sa te copleseasca. Sfatul meu este sa mergi la un specialist sa discuti cu el, pentru ca problemele astea emotionale pot sa se cronicizeze. Gandeste-te la tine, si lasa-i in plata Domnului, ca au si ei belele destule. Alt sfat:Nu cere oamenilor ceea ce nu pot da!. Multa sanatate iti doresc.
Citat
 
 
-1 #951 Maria ! 03-12-2013 13:54
8) Hai sä nu mai plangem ,in Romänia este ,,sat fara caini ,,fiecare face ce vrea Legile se //si (( RUPE SI INDOIE PENTRU BANI 1
Douä saptamani de Romänia a fost un stres ,am fost santajatä jicnitä ,ce in Alte Täri nu vezi o asa debanda !
Am scurtato ,asa o scris cä este prea lung----------- --ä
Nu venim acasä sä ne scurtä venim sä ne lungim !
Citat
 
 
-1 #950 vasile 02-12-2013 19:19
http://www.timesnewroman.ro/politic/9885-scrisoarea-unui-student-roman-in-romania-a-emotionat-intreg-internetul-mai-trimiteti-zacusca
Citat
 
 
+3 #949 Cristi 30-11-2013 16:37
Viata nu e usoara in nici o particica a lumii asteia ,decat daca ti-o faci tu usoara.Un om puternic se adapteaza ,iar unul slab nu.Cat despre implinirea dintre suflet si trup eu cred ca e posibila cu putina vointa si putere de a te adapta la nou .
Citat
 
 
+1 #948 nedelcu 30-11-2013 13:42
VAX ALBINA.....INTO ARCETE ACASA LA FUSTA LUI MAMA SA ITI ADUCA PAPICA LA PAT....DACA ESTI PROASTA SI NU STII SA TRAIESTI IN LUME INTOARCETE DE UNDE AI PLECAT....AI FOST CRESCUTA CU TOATE LA NAS SI ACUM TE PLINGI SI FOLOSESTI CUVINTE MARI CARE NICI NU STII CE INSEAMNA .UNA CA TINE FACE DE RIS ROMANIA....MARS ACASA.
Citat
 
 
+2 #947 micki 30-11-2013 13:32
fata draga...ai scris cuvinte mari pentru o studenta abia plecata din tara.voi sinteti generatia nascuta cu calculatorul in fata de la 4 ani si telefonul de ultima generatie in mina.e vina parintilor care au trudit din greu si v-au pus toate la dispozitie ca sa nu va lipseasca nimic .daca ai sti sa apreciezi efortul parintilor tai nu ai mai scrie asa ceva macar din respect pentru ei.se vede ca ai avut toate la nas si acum ai dat de greu...intoarce te acasa la parintii tai ca sa nu mai cheltuiasca bani pt.depresia ta in care esti...reiati locul in casa de unde ai plecat si traieste fericita pe spinarea parintilor tai cum ai facut si pina acum.din ceea ce ai scris cam asta reiese....nu mai folosi cuvinte mari care nici macar nu le intelegi.
Citat
 
 
+4 #946 eu 29-11-2013 14:30
nu mi am pierdut timpul degeaba!! l am citit pe PARINTELE ALCOOLIE. A meritat.in rest,toata chestia asta este o diaree.
Citat
 
 
+9 #945 Vadim Baitoiu 29-11-2013 00:57
Citesc comentariile si aproape ca nu-mi vine sa cred: cat de ofensive sant cele mai multe dintre ele!!! Cred ca articolul este un "canal" foarte bun prin care iti poti da seama cata ura si frustrare sta ascunsa in cei mai multi romani (din Romania si din afara probabil). Cata rautate mascata prin inteligenta si experienta aparenta sta pregatita sa atace in orice secunda pe cineva care a indraznit sa... sa ce? sa spuna ca Romania este o tara cu un popor inca sanatos si ca in Occident poti muri ca om? Ce rau a facut prin asta? Da, modul de exprimare este prea "total", si se poate interpreta gresit daca vrei numaidecat, dar ea a facut ceva extraordinar -- a spus niste lucruri adevarate, care nu se aranjeaza in deloc bine cu stereotipurile majoritatii si si-a dat si numele complet.
Citat
 
 
-3 #944 un student in uk 28-11-2013 23:59
"sunt implementate conceptii de viata negative si mentalitatea manelizata"
Citat
 
 
+4 #943 un student in uk 28-11-2013 14:45
ce-ti doresc eu tie dulce Romanie, tara mea de glorii, tara mea de dor... la zid cu toata gloaba de parlamentari si oameni inculti care-si impart pareri subiective cand n-au alternative, eutanasiati tiganii nu cainii nevinovati care ajung comunitari din cauza ignorantei "cainilor umani", spalati creierele noii generatii - generatie in ale caror creiere sunt impletentate mentalitatea manelizata (nu generalizez). degeaba avem aspiratii la o Romanie civilizata cand defapt "noi" prin mentalitatea noastra de comunisti frustrati o facem ceea ce este in realitate. cand cele mentionate mai sus vor fi reglementate prin lege, atunci ma voi intoarce bucuros in RRomania zilei de azi!
Citat
 
 
0 #942 petru 28-11-2013 00:36
Uaaaaaaau. Deci tipa e studenta la Diplomatie in Londra si scrie ca o Groupie a lui Corneliu Zelea Codreanu? Pacat de banii, asteptarile parintilor si locul care-l ocupi fara rost in acea facultate.. Trebuia sa refuzi categoric sa pleci daca idealuln tau era sa devii o mironosita ortodoxa militanta.
Citat
 
 
-5 #941 Ion Ion 26-11-2013 17:13
:lol: traim intr o tara primitiva !!! credinta in zei imaginari face ravagii...taril e civilizate se bazeaza pe ajutorul uman, stiinta, cunoastere, cercetare !!!nu pe povesti primitive indoctrinate de mici copiilor si cu frica de un zeu atotputernic ce nu face fata insa bolilor, mortii si suferintei umane !!! treziti va !! religia si credinta in zei , cea mai mare infranare a rasei umane !!!!!!!!! stundetul acela un inadaptat !! sa se faca popa nu om de stiinta !!! vizionati minti luminate , nu autoiluzionisti : http://www.youtube.com/watch?v=EKjbPglq4hM
Citat
 
 
+5 #940 ionut 26-11-2013 10:30
Ia sa fi stat fatuca asta in Romania si sa fi facut facultatea frumusel la Bucuresti,Cluj, Timisoara...Par e mi se ca ii convine sa se intoarca in Romania si sa ia locul de munca altui student care n-a avut norocul sa se nasca intr-o familie bogata .Nu s-a adaptat???Pai poate este antisociala sau mai stiu eu ce probleme are..nu tebuie sa generalizam si sa cadem prada unui setimentalism dus la extrem.
Citat
 
 
-2 #939 Terr 25-11-2013 23:32
Duduie. esti ...! Ti-au oferit parintii educatia si sansa sa inveti unde trebuie, doar ca sa aberezi degeaba. A fost sa nevoie sa mergi la Londra ca sa auzi si tu ca D-zeu a fost ucis? Cand colo a fost ucis din secolul 19 de Darwin iar Nietzsche a anuntat in gura mare in toata Europa, desi unii romani inca n-aud bine.
Critici progresul din Vest de parca ar fi Apocalipsa, Doar n-ai vrea sa te-ntorci in Evul Mediu. Apoi te apuci sa critici rahatul asta de tara da de-aia tot vrei sa te intorci. Normal, acolo esti degeaba, aici o sa ai statut si o sa te aprecieze lumea ca ai studiat la Londra. Mai bine smecher in sat decat nime-n drum la oras, nu? Hai aici inapoi sa lucrezi in ceva corporatie americana. O sa fii manegerita da macar o sa fii cu romanii tai de-aceasi teapa si mai puteti sa ma spalati in mocirla traditiilor, cat mai tine si-aia... Vai de mintile voastre limitate!
Citat
 
 
+10 #938 Maria ! 25-11-2013 21:05
Da am sä mä intorc ACASÄ frumos scris te simti bine intre Oameni buni !
Am cumpärat casä sä mä si mai intorc Acasä !
Sunt un Om implinit si dupä ani de stat departe de CASÄ ;mä voi intoarce Acasä !
Totul este frumos si bine atunci cand ai graiul täu Romänesc .
Uneori plang multi asculti muzicä ,mai vorbesti cu Oameni de bine ,cu toate cä sunt departe ,sufletul mereu este aproape de toti cei dragi .
Vä iubesc Romänasi !
Citat
 
 
+10 #937 Maria ! 25-11-2013 15:35
;-) Acasä este acolo unde te simti in sigurantä !
Da Patria mumä este dor deacasä ,numai cä äst dor lasä de dorit .Si o sä mä premiati dupä ce scriu ce am väzut acasä .
Sat farä caini ,fiecare face ce vor ,cum vor si mai ales ,,birocratia // Legi indoite ((rupte pentru bani !
Trei saptamani am stat in Romänia ,,pot sä scriu O carte ce am väzut ,comportament ,umilitor .nu mai este mult si Tara Romäneascä o sä fie numitä Tara Tiganeascä .
Ästia taie si spanzurä in Romänia !
Nu au fricä ,rusine ,respekt .Ai Bani esti Copilul Minune ,nu ai esti un drogat in canale care nu intereseazä pe nimeni !
Nu mai plange bäiete este greu ,stiu dar ACASÄ este si mai greu !
Frati Romäni de pretutindeni Dumnezeu este cu noi in tot locul .Pamantul este al nostru indiferent unde träim !
Fiti tari si ne vedem in vacanta de varä in Romänia Patria mumä !
Vä iubesc !
Citat
 
 
+1 #936 Dani 12-11-2013 17:24
Da, intotdeauna exista mai multe pareri si fiecare reactioneaza conform personalitatii, a educatiei primate, a valorilor proprii si a experientei de viata de pana atunci. Unii apreciaza ce aduce occidentul, altii nu fac decat sa blameze. Exista o urma de adevar si intr-o opinie si in alta depinde din ce punct de vedere privesti. In orice tara sunt lucrusi bine si lucruri mai putin bune, depinde cat esti de deschis si flexibil ca si personalitate sa te mulezi pe valorile unei alte tari! E insa urat si imatur sa judeci valorile unei alte tari doar pentru faptul ca tu nu esti capabil sa te adaptezi. Cea mai buna solutie este intr-adevar sa te intorci frumos acolo unde simti ca apartii INAINTE de a fi criticat societatea care te-a primit! In opinia mea afirmatia "Dumnezeu ucis de Occident" e discutabila, cumva da bine intr-o astfel de scrisoare, are ecou mai mare in randul multimii!
Citat
 
 
+12 #935 Zero 07-11-2013 21:06
E greu acasa, dar greutatile au un rost in viata omului. Si cum a spus Mircea Eliade, "Îmi spun mereu, cu încăpăţânare: toate încercările şi umilinţele prin care trece neamul românesc ar putea constitui preţul mutaţiei spirituale care se va împlini mai târziu. Lucrul ăsta e adevărat pentu individ; mă încumet să cred că e adevărat şi pentru naţiuni." Zambesc si ii multumesc lui Dumnezeu pentru capabilitatea si succesul pe care mi le-a dat, dar si pentru ca sunt roman. Uitati-va in jur cu atentie, si o sa vedeti ca lumea se indreapta spre depravare, spre goliciune sufleteasca si relatii pustii, bine ati venit in Noua Ordine Mondiala. Sa va bucurati de ea! Eu o sa ma duc acasa, si o sa ma imbat cu zambetele calde ale batranilor nostri, si o sa ma bucur de locurile Sacre pe care le mai pastreaza Romania. Pentru ca si cu toti banii de aici, Europa nu are ceva ce inca mai exista in Romania: conexiune cu natura si cu Dumnezeu.
Citat
 
 
+10 #934 Zero 07-11-2013 21:05
Din tot sufletul astept sa ma intorc, si nu din cauza ca nu sunt adaptat aici. Sa fim seriosi, e chiar invers. Social vorbind mi se potriveste Londra ca o manusa. Dar spiritual vorbind, imi lipseste ACASA. Degeaba scuipati Romania voi cei care ati fugit ca lasii fara sa incercati sa faceti ceva pentru ea. V-as ruga sa nu va mai intoarceti in Romania, sa uitati ca sunteti romani, si sa uitati de Romania. Fiti niste oameni fara tara si fara suflet, si o sa vedeti cand vi se opreste ceasul ce bine o sa fie cu toti banii ce i-ati castigat vanzandu-va sufletul. Sunt mandru ca sunt roman, am spus-o si o spun mereu, si sunt apreciat pentru cum muncesc si pentru atitudinea pe care o am. Ma mandresc cu tara mea, si cu romanasii adevarati care nu uita de unde au plecat.
Citat
 
 
+5 #933 Zero 07-11-2013 21:04
Lucrez ca Inginer in Londra de 1 an si ceva. E super adevarat, banii de aici iti dau o libertate economica si un comfort material de nedescris, incomparabil cu Romania. Am avut un post bun si in Romania, si am venit pentru experienta si bani aici, nu din cauza ca muream de foame. Iar dupa ce o sa consider ca am adunat destul, o sa ma intorc. Pentru ca e adevarat ce a zis fata respectiva, aici lipseste conexiunea cu Dumnezeu, depravarea e incredibila, si oamenii is falsi. Prietenosi, dar falsi. Si eu am prieteni aici, o duc bine, cunosc oameni faini, chiar si englezi. Nu toti sunt la fel, dar cu toate defectele romanilor pe care le cunoastem, sustin cu tarie ca nu avem habar de cate lucruri frumoase inca mai pastreaza Romania.
Citat
 
 
+5 #932 Diana 07-11-2013 16:42
Daca cineva a fabulat scrisorica aceasta, nu e de mirare! Daca insa este reala, si domnisoara respira aerul britanic, atunci fara a o jigni ii spun ca bate campii, si ca zicala 'Daca taceai, filozof ramaneai' i se aplica cu incredere. Eu traiesc in Germania, si in suflet port Romania copilariei mele. Romania de azi e inacceptabila pentru mine. Poporul german isi pastreaza traditiile dar in acelasi timp e foarte adaptat la vremurile in care traim. Cred ca domnisoara aceasta, fie ea fictiva sau reala, locuieste intr-o zona putin favorabila a Marii Britanii si e foarte ingusta la minte.
Citat
 
 
+7 #931 adi 07-11-2013 14:06
daca esti foarte religios nu prea ai ce sa cauti in afara mediului tau pt ca o sa iti lipseasca Dumnezeu. Eu sunt ateu si marea britanie este ca un balon de oxigen pt mine. religia ortodoxa a fost inchisoarea mea. In afara religiei romania e superba.
Citat
 
 
+1 #930 Imiestegreata 05-11-2013 05:37
Doamne ! Cat puteti sa fiti de ...Da fata mea , te rog intoarce-te ! Dute inapoi ca n-are nimeni nevoie de tine.Tie ti s-a spalat creierul cu prea multe Biserici si alte prostii.E bine sa crezi , dar in Dumnezeu nu in ce vrea vecina de 80 ani sau unu ce iti vrea buzunarele !
Cum puteti vorbi asa de aceasta tara minunata - Marea Britanie- Ii binecuvantata dar nu stiti sa apreciati pentru ati iesit la lumina dupa multi ani de intuneric si ca orice puscarias nu va puteti readapta.
Sincer ! Mi-e scarba de ce poate zice fata asta si mai ales cum catalogheaza anumite persoane aceasta tara ! Chiar mi-ati stricat ziua !
Citat
 
 
+7 #929 mar 27-10-2013 12:19
Vai....vai....v ai.....m-am dus intr-o tara straina,dece?
Ceva nu mi-a convenit! Am intors armele? De ce? Parintii mei scumpi si dragi nu mai aveau iar pe cei in masura ii durea undeva! Cine e vinovat scumpo? Cei care ti-au dat o sansa sau cei care nici macar nu stiau ca esti acolo?Vorbesti ca vrei acasa? Ce ti-au dat cei care erau acasa? Propaganda e ieftina si pare politizata.Into arce te acasa si aclama! Cand cineva te acccepta...inva ta un lucru...."te-a respectat"..... iar "terorile occcidentului " sunt politici....gre u de inghitit!Respec ta oamenii si totul va fi ok.Asuma ti toate faptele!Iubirea de tara e una si respectul fata de cei din jur e alta! Se pare ca lucrurile astea le confunzi!
Citat
 
 
-2 #928 dr 26-10-2013 15:54
Dragilor traim vremuri Apocaliptice. ...cartile au fost jucate....Au invin
s Iluminati si Guvernul secretmondial.. .....Romania a fost vinduta de mult evreilor.....
Citat
 
 
+1 #927 Catrinel 20-10-2013 20:35
N-ai sa vezi niciodata o natie mai imputita decat natia romaneasca.De ce injurati voi mai fata asta si-o numiti proasta,se vede din expunerile voastre cat de destepti sunteti.Traiti pe unde trati,sunteti medici,ingineri ,capsunari,feme i de serviciu,va umiliti pt. fiecare euro,suferiti cand va simtiti marginalizati de colegii straini,dar sunteti mandri ca sunteti oriunde,ca va puteti lua o masina si aveti ce baga in gura.N-ati invatat acolo ca omul trebuie respectat???Fat a asta si-a expus parerea ei,ce treaba aveti voi ``occidentalii` ` de cum gandeste ea???Mai aveti voi vre-un dumnezeu???Sunt eti niste nemernici care probabil plangeti noaptea toate umilintile la care sunteti supusi acolo unde traiti.Aveti pe dracu sa va ia,in toate tarile sterg pe jos cu voi,dar nu conteaza,voi aveti masini....neam de codosi asta sunteti,egoisti ...
Citat
 
 
+8 #926 Vali 07-10-2013 19:42
Stii cum se zice ... Poti scoate taranu din sat .. dar satu din taran niciodata.

Mai bine in Romanica nu ?Unde fluturam credinta sus si tare, si cand colo suntem ca mai rea si cea mai avara natie.
Avem catedrala de aproape sute de milioane de euro .. si alocatia la elevi e de toate jena, drumuri ca in evul mediu si pensionari care nu isi permit un tratament banal intr-un spital care sta sa cada. Deschide-ti ochii ipocrit-o care esti. Bine ca mergi la universtate in Anglia cand in Romania e lapte si miere.
Citat
 
 
+4 #925 Lucian 04-10-2013 22:22
Ce porcarie lacrimogena... o tipica inadaptata cu o viziune ingusta... prin 3 experiente personale nu poti descrie, generaliza si denigra o natiune, domnisoara pacala (un roman get-beget, din popor, de altfel)... fiecare tara si cultura are farmecul ei, sunt sigur ca britanicilor si multor altora le place acolo, pentru ca uneia nu-i place nu-mi spune nimic, e o parere personala bazata pe ignoranta...
Citat
 
 
+21 #924 Mihai 01-10-2013 15:21
Muncesc de 3 ani de zile in Marea Britanie ca si inginer dar nu uit sa vizitez si Romania de 2 ori pe an. Salarul e ok, se poate si mai bine dar nu ma plang. Chiar daca suntem o minoritate intr-o tara straina, am prieteni de diferite nationalitati, cei mai multi englezi si ma simt ca si acasa pentru ca aici am timp destul si griji mai putine. Parerea mea e ca oricine se plange intr-o tara straina a avut o experienta proasta iar dorul de casa amplifica greutatile prin care trec. Nu e usor sa incepi de la 0 dar daca te acomodezi si ai pe cineva langa tine totul devine mai usor. Cate am realizat pe plan profesional aici in 3 ani nu as fi reusit in Romania, cati bani se pot pune aici deoparte fara a-ti lua mancarea de la gura si cate lucruri de calitate iti poti permite luna de luna fara sa trebuiasca sa apelezi la banci etc.. nu ai cum in Romania. Intr-o propozitie spus tot, viata e mai buna.

PS: Noaptea dorm foarte linistit si comfortabil.
Citat
 
 
+4 #923 cristi 30-09-2013 19:33
Fata are dreptate in mare parte. Va spun din proprie experienta. Am fost in mai multe tari , insa de departe cea mai jalnica tara este Marea Britanie. Este pur si simplu depresiva.
Nu tot vestul este la fel insa.. Portugalia nu e asa de ex!
Citat
 
 
-8 #922 Mihaela 28-09-2013 21:21
Domnisoara, intoarce-te draguta acasa! Nu e de tine pe aici, n-ai ce cauta!
Doar nu vrei sa te distrugi, nu? Nu studia pe bancile celor care nu mai au identitate, pe care globalizarea îi distruge, unde nu exista profunzime si sentimente adevarate, unde nu sunt traditii, ca sa enumar numai cateva dintre aberatiile tale.
Du-te repede inapoi, da cu Doamne ajuta si nu te pierde in anonimatul de aici!
Macar sa fi avut bunul simt sa-ti exprimi parerea ( e dreptul tau, in final ) in cercul tau de cunostinte, nu s-o faci publica....in fine!
Citat
 
 
+13 #921 el slavador 22-09-2013 15:24
si oare cum se face ca in strainatate inca mai sunt cateva milioane de romani care nu se plang ca o duc rau ba din contra acolo au un viitor stabil iar in ro toti cauta sa fuga..
Citat
 
 
+3 #920 Parintele Alcoolie 18-09-2013 15:02
Stimati credinciosi, vedeti ca maine vin sa va miruiesc. Tarifele sunt dupa cum urmeaza:
1. 100 de lei - Evanghelia, patrafirul, crucea si mana dreapta, plus bonus de tamaiere all-inclusive;
2. 80 de lei - Patrafirul, mana dreapta si somoiogul de busuioc cu care va dau in freza;
3. 50 de lei - Patrafirul si crucea plus mana stanga cu care ma scarpin la cơaie;
4. 20 de lei - Doar patrafirul, zgarcitilor. Sa nu va imaginati ca intrati in rai cu banii ascunsi in chiloti;
5. 10 lei - Va dau sa pupati salamul barbos, ca altceva nu meritati, paduchilor;
6. 5 lei - Ma sterg la cųr cu mutrele voastre diforme;
7. Moca - Sa mergeti la biserica sa va agheasrnuiasca parintele Cocalarie, pampalailor.
Citat
 
 
+14 #919 cristy 14-09-2013 20:07
Dumnezeu nu a fost ucis,tu nu mai crezi in el.Stii bine ca D-zeu inseamna”cunoastere”!
Daca te raportezi la valori vechi,care se cheama traditii, nu vei putea sa te adaptezi la cele de azi.Daca oamenii evolueaza spre altceva e normal ca si viata sa fie altfel!
Citat
 
 
+15 #918 CATA 13-09-2013 18:30
Am citit aproape toate comentariile si pot spune ca " toti avem dreptate si in acelasi timp cu toti noi gresim ". Suntem o tara libera da.... deci avem dreptul sa votam cu cine vrem. Va zic ca ceea ce se intampla in tarisoara noastra e din vina noastra. Promisiunile in campaniile electorale nu sunt concretizate si ne spun verde-n fata " votati x ca avem un proiecte mari.... reducerea tva-ului, acum rosia montana , profesori, medici, bugetari, asfaltul schimbat de la an la an...etc... sunt promisiuni. Ei vorbesc iar noi ii credem...pana cand...?
NU MAI CRITICATI ROMANIA.
MAI BINE SA SCHIMBAM CE NU NE CONVINE DECAT SA INTOARCEM SPATELE.
SUNT ROMAN SI MA MANDRESC CU ASTA.
Citat
 
 
-1 #917 savar 08-09-2013 19:15
In primul rand nu putem verifica autenticitatea scrisorii, eu ma indoiesc ca e adevarata. In al doilea rand din continut si modul cum a fost redactata scrisoarea cam degeaba a ajuns domnisoara la universitate in Marea Britanie. Daca vrei sa schimbi ceva o faci, nu trimiti scrisori pe retele de socializare. Chestia asta e doar un show, sa vada lumea ca am ajuns la universitate in MB si cat sunt eu de profunda. Asta in cazul in care cineva chiar a scris tampenia asta in sensul mentionat in articol.
Citat
 
 
+6 #916 MIhaela 07-09-2013 13:04
Draga Cristiana Maria,
Din nefericire, se poate observa din raspunsurile primite ca deja ruptura dintre trup si suflet s-a produs pentru multi romani si acestia nu mai sunt capabili sa inteleaga adevaratul sens al existentei noastre efemere pe acest pamant. Gradul de incultura si nesimtirea imbratisata de multi ca justificare a saraciei lor nu va oferi acestui neam imboldul necesar de a se ridica la adevaratele lui valori morale si materiale. Pentru cei care au raspuns cu ipocrizie si agresivitate postarii tale eu le spun un lucru: transparenta educatiei vostre denota poate maxim 12 clase absolvite si acelea cu greu in vreo scoala obscura. Cu oameni ca tine, Romania mai are o sansa. Vino inapoi si lupta pentru schimbare si iti garantez ca nu esti singura.
Citat
 
 
-1 #915 Un neisprăvit 06-09-2013 23:28
Români damblagiți care nu știu pe ce lume trăiesc și când ajung la civiluzație li se scurtcircuiteaz ă neuronul, cad în depresie și se apucă să-și publice delirurile pe internet...
Citat
 
 
+19 #914 iulia grigore 04-09-2013 09:43
daca ati citi cu atentie scrisoarea nu cu cu gura ci cu sufletul aceasta fata are perfecta dreptate ,respect pentru toti romanii care lucreaza in strainatte dar totusi sufletul sufera foarte mult si intradevar poti sa ai o gramada de bani daca iti strici sanatatea numai prin dorul ca esti plecat departe ,departe de apropiatii de acasa ,nu cred ca a zis ceva de rau doar poate un strigat pentru noi toti sa facem ceva ca se duce romanica noastra draga de rapa ,ne mananca si cainii ,bani pentru drumuri nu sunt ,ne-au vandut cu tot ,daca s-ar pune cate ceva la punct in Romania am zice cu totii si ne-am mandri ,pacat zic si eu ca Romania este o tara foarte frumoasa de aia vin toti la noi sa cumpere pamant ,case ,pana la urma ne cumpara si pe noi ca ne vinde basescu cu tot!!treziti-va oameni buni ,l-au omorat pe ceausescu ca la el nu discutai ,faceai scoala aveai loc de munca,fabrici,d rumuri asa cum erau ele cu pietre dar nu erau ca acumtoate cu gauri ....rusine celor de la conducere
Citat
 
 
+2 #913 catro80 30-08-2013 21:46
.......ptr toti antiromanasii care au pus mana pe un contractulet prin strainanate ca sa nu mai manance si ei eugenii si sa poata manca si ei la Mc Donald si ptr care probabil ciocnitul oualelor rosii de Paste nu mai inseamna nimic sau Craciunul nici atat ptr ca probabil nici nu au avut vreun bradut cand erau mititei saracii ,le dau un mic "advise" asa ca sa fac si pe poliglotul nu va mai dati cu parerea vis a vis de lucruri pe care probabil le traiti pe pielea voastra in tari ca Franta Italia Anglia etc.,tari cunoscute ptr rasismul si xenofobia lor si in care te trateaza cum spunea in scrisoare aceasta tanara ca pe o subrasa ca na venim din Europa de est dupa ei chiar daca avem un nivel de BAC+11 si nu mai conteaza ca ai lor abia termina bacul dar li se pare normal sa castige imediat vreo 2000 de euro daca se poate si doamne fereste sa le mai ceri sa vorbeasca si o alta limba straina!bravo inca o data!jos palaria!
Citat
 
 
+20 #912 catro80 30-08-2013 21:46
bravo e superba scrisoarea si ai dreptate in totalitate si ti-o spun dupa vreo 8 ani de strainatate in care nu am venit la cules caise sau prune ci lucrez ca medic dar am constatat aceleasi lucruri ca si tine.......(to be continued)
Citat
 
 
-2 #911 Ale 27-08-2013 21:26
Domnisoara a dorit sa atraga atentia. Si se pare ca a reusit. Probabil nu o interesa atat de mult rezultatul, cat sa fie in centrul atentiei. Si este. Era cu adevarat o tragedie daca primea doar 2-3 comentarii la scrisoarea aceea si daca romanii nu incepeau sa se certe efectiv. Poate daca nu am da atentie acestui gen de "scriitori" ei nu ar mai aparea.
Citat
 
 
-5 #910 mariana 26-08-2013 19:32
:cry: nu inteleg de ce nu te-ai intors imediat acasa ,daca te-a speriat si ingrozit in asa masura occidentul?!pac at de tine,sa-ti "pierzi" asemenea "calitati'moral e si intelectuale de care crezi ca esti "dotata"?oameni i se transforma in homosecsuali??? ?!inainte sa mai vii cu asemenea aberatii,pune mina,asa in timpul tau liber,si citeste putin de sexualitatea omului,informea za-te,cat de putin,naibii,di n respect elementar pt. cei care-ti citesc aberatiile!
Citat
 
 
-4 #909 Silviu 25-08-2013 12:38
Propaganda ieftina. Din toata inima : hai sictir!
Citat
 
 
+9 #908 clujean26 24-08-2013 22:24
"Suntem o generaţie crescută într-o scârbă pentru patrie, am crescut cu Badea care înjura tara mereu, am crescut fiind educaţi să admirăm valorile occidentale „superioare” şi „ideale”.

Multa varza si mult patetism ieftin in articol, presarat pe alocuri si cu niste adevaruri.

Totusi:
1. Cine te-a crescut ASA??? in scarba fata de patria ta?!?!?
2. Nu cumva confunzi patria cu politicienii si tigania de la noi? (tigania fiind un mod de viata-nu o culoare a pielii)
3. Badea a injurat multa lume (si in majoritatea cazurilor ii si dau dreptate), TOTUSI nu l-am auzit injurand TARA!
4 Cine te-a crescut in idolatrie fata de occident?
5. Tare sensibilicoasa mai esti, daca te deranjeaza o intrebare de genul "te mai intorci?"
5. Mai degraba cred ca "ziaristul" a inventat tot articolasul asta....

HEV A NAIS DEI!
Citat
 
 
+6 #907 Tataie 22-08-2013 10:16
E foarte rau daca te-a crescut Badea si e si mai rau daca tu ai inteles ca Badea injura tara, adica Romania. Pe aceste premise, dupa primele fraze, nu ma mai intereseaza sa citesc "scrisoarea".
Citat
 
 
+11 #906 Prometheus 18-08-2013 18:40
Nu va ma agitati, traiesc intr-un oras mare al Romaniei, in vest, cu 400 de mii locuitori, e la fel, tutul e mercantilism, meschinarie, sodoma si gomora. Anunturile si site-urile de net gem de mii de prostituate in fiecare oras, nici o femeie nu se uita la tine daca nu ai casa masina bani si statut social, nici un barbat nu da doi bani pe o femeie fara forme, daca pui un anunt la matrimoniale si nu scrii ca ai masina, casa si bani, esti sunat de 2-3 gay/transexuali care iti propun o felatie ieftina, asta mai nou. Relatiile de prietenie sau de cuplu se fac strict daca esti integrat intr-un grup, unde esti bine vazut, cunoscut, masurat, cantarit. Peste tot e asa, atat in mediul rural cat si urban, in orice tara. Banul vorbeste! Renuntati la nistaligii inutile, noi românii la moralitatea care o avem, daca nu eram pe continentul european, eram acum ca Egiptul, Siria sau Libia, in măcel general.
Citat
 
 
+18 #905 Cristi 18-08-2013 01:30
Un text chinuit scris de o persoana imbecila si stresata. Traiesc in UK cu familia si este foarte bine. Am sa revin in Romania peste 50 de ani, cand poate se va schimba ceva.
Citat
 
 
+2 #904 Antonescu_222 18-08-2013 01:09
Ce studiezi tu fata draga acolo la Londra?
Citat
 
 
+9 #903 Aura 15-08-2013 22:54
Lipsa de caracter!!!!!!! !!!! sa te dai "in stamba" calomniind o tara si un spatiu care te-a primit si ti-a dat posibilitatea de a studia. Discurs populist, cu mari sanse de reusita in politica romaneasca. Intr-adevar, "dupa scrisoarea asta, mi-e rusine ca sunt romanca."
Citat
 
 
+22 #902 Antonio 15-08-2013 20:18
Scumpa, intoarce-te acum acasa ! Nu mai sta nici o secunda acolo la studii ! Nu merita ! Mergi la o facultate privata in Romania si poate nici macar nu trebuie sa mergi la scoala ! Bafta !
Citat
 
 
+13 #901 Suzana 14-08-2013 18:17
As dori doar sa subliniez faptul ca nu toti romanii isi desconsidera patria, ce-i drept cei care pleaca la studii pe alte meleaguri isi dezvolta un simt al patriotismului si o iubire de meleagurile romanesti mai accentuate. Nu judecati o tara intreaga dupa o mana de indobitociti care spun si ei papagaleste ce aud. Orice om cu.mintea la cap vede si se ingrozeste de ingrozeste de depravarea occidentului...
Doi la mana, Allah inseamna Dumnezeu,unul si acelasi. Nu mai judecati, dupa acelasi.rationa ment, o religie dupa o mana de debili mintal. Altfel, ortodocsii, catolicii,etc, sunt toti betivi,pedofili si huligani. Ceea ce nu este adevarat.
Citat
 
 
+17 #900 Lore 12-08-2013 13:22
papusa iti doresc sa traiesti in bucuresti cu 1000 de lei pe luna dupa 6 ani de facultate, bani din care sa-ti platesti chirie,transpor t si sa si mananci ceva.mult succes in Romania!
Citat
 
 
+9 #899 mariana tanase 12-08-2013 13:15
Occidentul,e un congelator,in care sufletele odata intrate,ingheat a instantaneu! E un procedeu la care sunt supusi instrainatii,pt a fi acceptati ca traitori acolo,niciodata cu drepturi egale.Iluziile oamenilor se joaca la ruleta,nici macar cea ruseasca,care tine de hazard,ci de una masluita sa piarda din start,sau in cel mai bun caz,sa te faca sa castigi cateva firimituri...
Acum toti stim,ca foamea creaza,dureri mari de stomac,foamea poate ucide...Dar sufletului cand ii este foame de parinti,copii,p rieteni,pietrel e calcate in copilarie? cu el ce se intampla? moare...va spun eu! acum,va las pe voi,sa decideti,care moarte e mai acceptabila! Cei care comentati ca nu-i adevarat ce spune fata,,sunteti deja in congelator! Faceti bn si amintiti-va de mirosul ierbii de acasa! o sa va dezghetati instantaneu si o sa va desfaceti ca o floare...Romani a,te iubim!!!
Citat
 

Adaugă comentariu

Codul de securitate
Actualizează

TOP ŞTIRI

 

Un tânăr ascultător:

- Putem să facem sex într-o zi de doliu naţional?

Radio Erevan :

- Da,...

 

 

 

 

 

Dezbaterea zilei

Pe cine veți vota în turul I al alegerilor prezidențiale?

Citatul Zilei

„Am anunţat că voi candida la preşedinţia PNL. Am cerut o derogare de vechime pentru a fi în această poziţie. Reacţia colegilor a fost una foarte bună. Avem toate şansele să mergem mai departe şi cred că vom şi câştiga.“ Klaus Iohannis, lider PNL

 

 

 

 

 

Cifra Zilei

450%,

cu atât a crescut profitul Endava într-un singur an