Noul Duster e de nerecunoscut. Primele poze fata-spate. Motor diesel de 2 litri, cutie automată şi alt nume

0
181

Maşina înlocuieşte un blockbuster din istoria Nissan.

 

Grupul Renault-Nissan încă se hrăneşte bine cu vânzările de Duster. Maşina este succes indubitabil, mai ales pe pieţele unde low-cost-urile au devenit trend. Şi aici nu intră doar ţările emergente, ci şi cele avansate, care au început să-şi raţionalizeze consumul la tot, inclusive la bunuri de valoare mare.

În virtutea alianţei Renault-Nissan, cele două brand-uri au voie să exploateze modelele comune şi aici intră şi Dacia.

 

 

 

 

 

Platforma Duster şi cam toată partea mecanică va fi împrumutată de japonezi pentru noul Terrano – un offroader cu un nume enorm în anii ’90. Ultimul model a ieşit în 2003. În teren, maşina va sta la fel de bine ca un Duster sau, altfel spus, nu va avea capacităţile offroad ale unui Terrano veritabil.

 

 

 

 

Va fi un remember, un nume cu greutate care trebuie să crească şi mai mult vânzările Duster-ului. Dincolo de nume mai sunt şi modificări la aspect care ar trebui să aducă mai mulţi clienţi. Partea din fata aduce mult a noile SUV-uri şi utilitare cu bena Nissan. În spate s-a mai păstrat ceva din Dacia Duster cu stopuri şi cu nişte muchii redesenate. Pentru linia de motoare, concernul s-a gândit la variantele actuale, la un 1.6 diesel (130 CP) şi la un 2.0 diesel scos din uz pe anumite pieţe tocmai pentru că a apărut cel de 1.6 litri. Totodată, cutia automată care e disponibla numai pentru modelele comercializate în Rusia s-ar putea să devină opţionala pe orice piaţă la noul Terrano. Sursa: incont.ro

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments