În prima jumătate a acestui an, de când Dalkia a deschis centrul de apel non-stop 0 800 800 123, aproape 5.000 de ieșeni au sunat ca să ceară informații sau să cheme echipe în teren.
Centrul de apel cu număr gratuit 0 800 800 123 a fost lansat pe 5 martie 2013.
„Acum 6 luni, Dalkia Termo Iași a lansat Centrul de Apel non-stop cu număr gratuit 0 800 800 123. Până acum, 13,5% din clienții noștri au sunat la numărul unic pentru a solicita informații sau intervenții tehnice în teren. Cu un total de circa 5.000 de apeluri și o medie de 840 telefoane pe lună, dintre care 97% preluate în mai puțin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedește a fi un instrument extrem de util de comunicare directă cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare”, a precizat directorul comercial al Dalkia, Ana-Maria Icătoiu.
Cei mai mulți dintre ieșenii care au sunat la numărul de telefon gratuit non-stop au solicitat:
– informații despre facturi (în special cei care au convenție individuală de plată);
– informații despre întreruperile în furnizarea energiei termice ocazionate de lucrările de pe Magistrala 2 de termoficare (din cadrul Proiectului European derulat de Primăria Municipiului Iași);
– intervenții tehnice la instalațiile interioare de apă caldă și căldură, realizate de echipele tehnice de permanență de la Dalkia.