Reprezentanţă Opel va lansa, vineri, pe piaţa românească a doua generaţie a automobilului de clasa medie Opel Insignia, al cărui preţ începe de la 17.085 de euro, fără TVA.
Modelul dispune de sistemul IntelliLink, care permite menţinerea în permanenţă accesul la muzică de pe smartphone, filmele stocate, fotografiile realizate, datele de contact ale celor cu care comunică şi posibilitatea de a îi apela rapid şi fără riscuri în trafic.
În plus, are şi unele caracteristici adaptate pentru piaţa locală, cum ar fi sistemul de navigaţie cu meniu în limba romană.
El are instalate toate hărţile Europei. Informaţii precum limitările de viteză aplicate anumitor segmente de drum sunt înregistrare de sistemul Opel Eye, ce le integrează în comunicare.
Alături de alte date de trafic, acestea pot fi redate datorită camerelor ce identifică indicatoarele rutiere şi oferă astfel şoferului instrumentele necesare.
Insignia este un sedan de clasa medie, concurenţii săi fiind Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508, Mazda6, Toyota Avensis, Hyundai i40, Kia Optimă, Chevrolet Malibu.
Prima generaţie Opel Insignia a fost lansată în 2008, menită să înlocuiască Opel Vectra, să revigoreze marca şi să anunţe viitoarea linie de design şi filosofie a companiei.
În luna noiembrie a acelui an, ea a fost desemnată maşina anului în Europa de un juriu format din jurnalişti auto din 23 de ţări.
(Sursa: ziare.com)