Inspirat probabil de ideea din animaţia „The Lorax”, un student francez a început să vândă aer îmbuteliat şi, spre surprinderea lui, a avut mai mulţi clienţi decât şi-ar fi imaginat.
Te-ai întrebat cum miroase pitorescul sătuc francez Montcuq? Pentru 5.5 euro, plus încă 5 euro pe transport, o cutie de 250 de ml cu aer proaspăt din acest loc poate fi a oricui. Inspirat probabil de ideea din animaţia „The Lorax”, un student francez a început să vândă acest aer îmbuteliat.
„Air de Montcuq” este produsul lui Antoine Deblay (22 de ani), care a pornit afacerea în scopuri caritabile. A fost surprins de suma câştigată – 800 de euro – şi a investit banii într-un site dedicat produsului, precum şi în materiale.
În primele trei săptămâni a primit 1.000 de comenzi, profitul obţinut a depăşind 60% din vânzări, iar Deblay a câştigat mii de euro în doar câteva săptămâni. Dar, de ce ar cumpăra atât de mulţi oameni aer dintr-un sătuc francez? Cei care cunosc limba franceză au prins ideea. În franceză, numele satului Montcuq este pronunţat deseori greşit „mon cul”, care se traduce „curul meu”. „Air de Montcuq” ar putea fi interpretat, deci, şi la modul „vânturi din dosul meu”, ceea ce explică succesul unor cutii goale, dar amuzante datorită jocului de cuvinte.
„Aerul proaspăt din Montcuq este 100% organic, te afundă în adâncimile oraşului şi îţi împrospătează ideile. Ideal când eşti în pană de creativitate! Atenţie: conţinut de neînlocuit. Consumabil o dată. Nu lăsa deschis”, scrie pe eticheta produsului.
Tânărul recunoaşte că nu aerul în sine este motivul pentru care oamenii cumpără fără oprire produsul său, ci ideea amuzantă din spatele acestuia. Deblay a anunţat că va vinde doar 10 litri de aer pe săptămână, pentru a nu folosi toată rezerva satului Montcuq.
Jurnaliştii de la Business Insider au testat produsul după ce studentul a trimis o cutie pe adresa redacţiei, şi au precizat că miroase a „nimic”.
(Sursa: apropo.ro)