Enel România, cel mai mare distribuitor privat de energie în piaţa locală, a trimis clienţilor un anunţ în care le cere să se uite pe geam când apare o pană de curent, iar dacă avaria este extinsă să nu sune la call center, pentru a nu bloca liniile de comunicare.
În contextul condiţiilor meteo „deosebite”, corespunzătoare codului roşu sau portocaliu, care pot determina întreruperi ale alinentării cu energie electrică, compania a trimis clienţilor, pe email, un mesaj în care descrie metodele şi motivele notificării de avarie.
„În cazul în care survine o pană de curent şi observaţi că şi locuinţele vecinilor sau alte clădiri de pe stradă nu au lumină, înseamnă că avaria este mai extinsă şi echipele noastre cunosc deja situaţia şi vor remedia deranjamentul în cel mai scurt timp posibil, aşadar nu e nevoie să mai sunaţi la call center”, scriu reprezentanţii companiei în mesaj.
Dacă avaria este individuală, însă, „deci doar locuinţa dumneavoastră nu este alimentată, în timp ce alte locuinţe din jur au lumină, clientul este rugat să sune la call center pentru a anunţa problema.
„În condiţiile Codului roşu sau portocaliu, creşterea bruscă a numărului de apeluri poate bloca liniile telefonice. În cazul în care sunaţi la call center şi liniile au fost blocate de numărul mare de apeluri, puteţi găsi pe (site-ul oficial al companiei – n.red.) informaţii despre zonele cu avarii, ce vor fi actualizate periodic”, mai menţionează compania în email.
O variantă comprimată a mesajului este trimisă prin SMS: „Stimate client, în zilele următoare vă rugăm să sunaţi la call center doar în cazul unei avarii individuale. La avariile colective lucrăm deja. Enel”.
Sursa: zf.ro