Recent, portofoliul Iulius Mall a fost completat de un nou magazin, dedicat pasionaţilor de modă. Black Ink, situat la etajul întâi al mall-ului, îi întâmpină pe ieşeni cu un concept nou, care aduce mai aproape branduri renumite pentru rafinament, calitate şi stil. Magazinul multibrand Black Ink se diferenţiază prin gama extinsă de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii importate exclusiv din Italia.
O linie clasică, formată în mare parte din articole în culori şi texturi pastelate, precum şi o colecţie dedicată spiritului urban reprezintă propunerile Black Ink pentru consumatorii activi, care pun accent pe o prezenţă impecabilă. Clienţii vor avea ocazia să descopere în noul magazin produse care poartă semnături ale unor branduri renumite, toate din colecţiile anului 2013.
Doamnele şi domnişoarele pot alege piese vestimentare, încălţăminte sau accesorii de la case de modă faimoase, precum: Moschino, Guess by Marciano, Silvian Heach, Patrizia Pepe, Buffalo London, Pinko, Emilio Pucci, Valentino, Barachini, John Richmond, Givenchy, Nina Ricci, Roberto Cavalli, Furla, Rocco Barocco, Donna Karan.
Linia masculină menţine înclinaţia spre stilul office-clasic, iar materialele folosite sunt exclusiv lână, bumbac şi mătase. Gutteridge, Antony Morato, Armani, Armani Jeans, Mr. Dodo, Roberto Cavalli, Alessandrini, Paolo Pecora Milano, Carlo Pignatelli, Boss Orange şi Antonioli sunt brandurile pentru bărbaţi prezente în magazinul Black Ink.
Articolele de o calitate superioară, create de designeri celebri, au preţuri accesibile, de care se pot bucura toţi pasionaţii de fashion.
Black Ink dedică prima săptămână din luna martie tuturor femeilor iubite. Până pe 7 martie, tăticii şi copiii sunt invitaţi să le facă o declaraţie de dragoste soţiilor sau mamelor, lipind o fotografie cu doamna din viaţa lor pe vitrina magazinului, însoţită de un mesaj deosebit. Pe 8 martie, Black Ink le va oferi celor trei mămici sau soţii câştigătoare câte un cadou constând în piese vestimentare sau accesorii fashion.