De ce noul design al fluxului de ştiri al Facebook arată ca un site din 2007. Explicaţia companiei

0
63

 

 

Facebook a redesenat fluxul de ştiri pentru toţi utilizatorii. Imediat după introducerea acestuia, mulţi au spus că noul News Feed are un aspect învechit, iar fonturile sunt obositoare. Mai mult, presa IT a scris că Facebook arată acum ca un site din 2007.
 

Compania încercase la începutul anului trecut să introducă un  flux de ştiri modern, în care elementul central erau imaginile de dimensiuni mari. Însă, Facebook a decis să oprească acest proiect.

Un blogger influent a scris că acel News Feed modern, care a fost disponibil pentru o parte dintre utilizatorii reţelei sociale, nu încuraja oamenii să dea click pe reclame. Facebook a negat însă acest lucru.

 

 

Potrivit unor surse din interiorul companiei, s-a optat pentru un design mai simplu deoarece majoritatea utilizatorilor platformei au computere vechi, cu ecrane mici şi rezoluţii slabe, care nu pot pune în evidenţă beneficiile unui design modern.

Facebook are peste 1,1 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, în întreaga lume. Cei mai mulţi dintre aceştia provin din ţări sărace sau aflate în curs de dezvoltare, fapt care explică strategia companiei.

 

 

 

(Sursa: gandul.info)

 

 

0 0 votes
Article Rating


Articolul precedentCazul Elodia va fi anchetat de Comisia Europeană
Articolul următorGazprom a crescut puternic preţul gazelor livrate Ucrainei
Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments