Izabella există şi manaca shaorma! Izabellei îi plac baloanele şi covrigii cu mac! Joi, fetiţă care a isterizat o ţară întreagă a apărut la emisiunea “La Măruţa”, iar apoi a mers să-şi potolească foamea, nu cea de celebritate, la un fast-food de cartier.
Izabealla, puştoaică de 12 ani din Constantă este exemplul clar că o simplă apăsare de buton poate provoca isterie. Dacă în trecut, atunci când venea vorba de butoane şi de isterie, romanii se fereau de chinezi, americani ruşi sau iranieini, în funcţie de cum bătea vântul, în zilele noastre pericolul vine de pe fecebook.
Dintr-o greşeală tehnică, o fetiţă a reuşit să invite 150.000 de persoane la ziua ei de naştere. Şi cum nu poţi servi cu tort atâţia oameni, micuţa s-a ascuns, în timp ce toată ţara s-a mobilizat în căutarea ei. După câteva zile în care şi-a calculat celebritatea în spatele unui anonimat ce a devenit viral, Izabella a ieşit la lumină. Cu mama ei de mână.
A venit la emisiunea “La Măruţa”, iar ratingul probabil a bătut şi episoadele din Dallas de după Revoluţie. După ce au plecat de la ProTV, fetiţa, mama şi sora ei s-au urcat într-o maşină plină de baloane şi s-au oprit la o shaorma.
Era clar, la copii celebritatea nu ţine de foame! Mama a cumpărat cu de toate şi pentru toţi, la pachet, iar Izabella a mers la o covrigărie. Apoi, cu toţii, au plecat spre casă, în trombă, direct spre Autostrada Soarelui.
Pentru Izabella, aceasta Sandy Belle modernă, născută din spumă facebook-ului, se încheia prima zi din noua ei viaţă.
Domeniul ziuaizabellei.ro e scos la vânzare!
Pe site-urile de vânzări au apărut oferte care de care mai tentante legate de subiectul Izabella. Un internaut a înregistrat domeniul ziuaizabellei.ro şi acum vrea să-l vândă. Cine îl poate cumpăra? Oricine crede că poate scoate bani din această idee. “Cam ce ai putea face cu domeniul „ziuaizabellei.ro”? Ai putea face un website cu dedicaţii prin SMS cu suprataxa, ai putea promova un clip viral, ţi-ai putea promova produsul de la teleshopping etc”, scrie vânzătorul.
Sursa: cancan