Keith Hefner, directorul executiv al Playboy şi fratele lui Hugh Hefner, a decedat la vârsta de 87 de ani, acesta stingându-se din viaţă în Beverly Hills, California, vineri, în ajunul aniversării celor 90 de ani ai fratelui său, anunţă contactmusic.com, potrivit realitatea.md.
Ultima apariţie publică a lui Keith a fost marţi pe Snapchat alături de soţia sa, modelul indonezian de bikini şi DJ-ul Caya Ukkas. Cei doi s-au tras în nişte poze amuzante, dar fratele lui Hugh Hefner arăta vizibil măcinat de boală. La aflarea veştii triste, Kendra Wilkinson, vedetă în emisiunea de reality show „Girls Next Door”, a postat pe Twitter un scurt text în care scria că Keith Hefner era ‘un tip nemaipomenit’ şi că îi va fi dor de el, scrie Daily Mail. Cauza morţii nu a fost făcută public încă, dar Keith se lupta de mai mult timp cu cancerul. Keith apărea des în emisiunea din SUA a fratelui său, Hugh Hefner, „Girls Next Door” şi a primit şi roluri mai mici în câteva seriale şi filme, inclusiv în „Get Smart”, „Evil Town” şi „Fever Pitch”.
Între timp, Hugh Hefner îşi va sărbători împlinirea vârstei de 90 de ani. Vestea decesului lui Keith vine la câteva luni după ce conacul Playboy a fost scos la vânzare pe piaţă cu suma de 200 de milioane de dolari. Potrivit TMZ, vânzarea conacului cu cele 29 de camere din Holmby Hills prevede ca editorul Playboy să rămână acolo până la moartea sa. În prezent, conacul este deţinut de compania lui Hugh Hefner, Playboy Enterprises, care deţine revista Playboy şi toate licenţele aferente acesteia. Playboy Enterprises i-a închiriat lui Hugh Hefner această proprietate, în care compania citată organizează, uneori, şi evenimente corporate.
După ce vânzările Playboy au scăzut, compania a reconstruit revista optând pentru gestul controversat de a scoate nuditatea de pe prima pagină, secţiunile de caricaturi şi de bancuri. Revista Playboy a intrat într-o competiţie acerbă cu mediul online, odată ce internetul a ajuns să dicteze statisticile în materie de fani ai publicaţiilor cu conţinut pornografic. La începutul acestui an, compania veche de 63 de ani a publicat prima ediţie fără fotografii erotice. Numărul a avut un succes surprinzător, a atras agenţiile de publicitate şi a incitat interesul pieţei.
(Sursa: realitatea.md)