Aproape șase ore au aşteptat sâmbătă la Otopeni pasagerii unei curse Wizz Air. Au fost peste o sută de oameni care aveau bilete către Barcelona. Avionul era programat să decoleze la începutul serii, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Pasagerii spun că au primit explicaţii foarte târziu din partea companiei şi numai după ce au formulat reclamaţii oficiale.
„Singura explicatie pentru întârziere a fost că fac tur-retur cu avioanele și din cauza altei curse a întârziat și aceasta. Am făcut și plângere oficială pe site, au trecut vreo trei ore și după trei ore am primit o apă plată și un sandviș. Nu am primit niciun fel de explicații și nu e un sistem pus la punct să iei legătura cu ei, să știi ce să faci, ce s-a întâmplat. Sunt peste 100 de persoane și suntem ultimii rămași cu cursa asta”, a declarat un pasager.
Firma aeriană nu a răspuns solicitărilor de clarificare a situației.
(Sursa: digi24.ro)