Posterul publicat de The Sun pentru încurajarea votului pro Brexit a avut titlul „BeLEAVE in Britain“, un joc de cuvinte care transmite atât mesajul „Crede în Marea Britanie“, cât şi mesajul de a părăsi (leave, n. red.) Uniunea Europeană.
Acelaşi mesaj a fost publicat şi pe prima pagină a unei ediţii a ziarului, iar posterul a fost afişat cu o săptămână înainte de referendumul din Marea Britanie.
Tabloidul The Sun a fost una dintre cele mai vocale publicaţii care au susţinut Brexitul. Posterul, cu dimensiunea a două pagini de ziar, a intrat sub incidenţa normelor Comisiei Electorale care reglementează cheltuielile de campanie, pentru că a fost creat pentru a fi expus, chiar dacă banii au fost raportaţi drept plată de la NGN.
„Ca parte din campania sa pentru Brexit, The Sun a publicat un poster. În acord cu normele Comisiei Electorale, a fost înregistrat ca participant şi a declarat costul“, a transmis un purtător de cuvânt al NGN.
Prin acoperirea costurilor pentru poster, NGN a devenit una dintre companiile care au cheltuit cele mai mari sume între cele 48 de grupuri ale căror cheltuieli de campanie au fost publicate de Comisia Electorală marţi.
Cheltuielile altor 28 de grupuri, care au fost mai mari, inclusiv cele ale campaniilor oficiale pentru şi împotriva Brexitului – „Vote Leave“ şi „Britain Stronger in Europe“ -, nu vor fi publicate până anul viitor.
În Marea Britanie, publicaţiile care au susţinut rămânerea în Uniunea Europeană au fost The Guardian, The Times, The Financial Times, Daily Mirror şi The Independent, în timp ce The Sun, Daily Mail, Daily Express şi The Telegraph au susţinut Brexitul, potrivit The Independent.