Pe 12 decembrie compania va oferi detalii despre un update de proportii care ar putea contine lansarea unei noi generatii de Pokemoni care ar face ca numarul monstruletilor virtuali ce pot fi „vanati” sa creasca de la aproape 150, la 250. Apoi, la fel ca si in intervalul 23-30 noiembrie, este de asteptat ca in perioada Craciunului sa fie bonusuri mari pentru jucatori (ouale virtuale ar putea fi „clocite” mai repede, punctele obtinute in joc ar putea fi duble).
Este de asteptat ca numarul de jucatori sa creasca si interesul va fi mai mare datorita noilor pokemoni, insa acest lucru nu va dura mult daca nu vor fi introduse si noi functii care sa faca jocul interactiv (de exemplu posibilitatea de a te lupta direct cu pokemonii unui utilizator ales de tine). Numarul de pokemoni va ajunge la 250, si, cum in total exista 700 de pokemoni, ar mai fi loc de cateva generatii. Insa daca Niantic nu castiga jucatori la aceasta noua generatie, este greu de crezut ca o va face la urmatoarele.
Niantic a incheiat si un parteneriat de proportii cu Starbucks in SUA, unde in 7.800 de cafenele se va vinde un sortiment Frapucinno Pokemon Go si va exista la fiecare local un gym si un pokestop.
Compania SuperData Research estimeaza ca Niantic a avut vanzati de 800 milioane dolari pana acum si realizeaza in medie zilnic 3 milioane dolari din vanzarea monedeor virtuale cu care poti cumpara diverse lucruri in joc Incubatoare, oua norocoase, poke-balls, etc).
Jocul a pierdut foarte multi utilizatori si un exemplu interesant arata ca in Marea Britanie numarul de oameni care jucau zilnic pe iPhone a scazut enorm de la maximul de 1,7 milioane in iulie, pana la doar 53.000 in prezent.
Surse: Forbes, CNET, Wall Street Journal, Express UK