București: Avarie majoră la rețeaua de apă descoperită la timp / UPDATE

0
95

UPDATE: Vana cu probleme a fost înlocuită, informează Apa Nova București într-un nou comunicat. În timpul lucrărilor, au fost identificat un adevărat depozit de PET-uri deasupra căminului vanei. ANB dorește să profite de situație să reamintească cetățenilor că folosirea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare drept coș de gunoi nu face decât să crească riscul apariției avariilor și să îngreuneze lucrările de intervenție. La ora actualizării acestui articol începuse punerea în presiune a segmentului afectat. Este posibil ca, pentru o scurtă perioadă, ca urmare a creșterii treptate a debitului apei furnizate pe acest segment și ca efect al lucrărilor efectuate, să apară unele mici probleme temporare în presiunea și turbiditatea apei (apă murdară).

ŞTIREA INIŢIALĂ

O vană localizată pe o conductă conductă veche din 1967 a fost identificată ca provocând pierderi ascunse de apă în cursul desfășurării programului de mentenanță preventivă al Apa Nova. Identificarea s-a făcut folosind folosind echipamente tehnice computerizate.

Deoarece avaria a fost clasificată ca una majoră, s-a trecut imediat la remedierea ei. Lucrările, care presupun, printre altele, reconfigurarea traseelor magistrale din zonă, se vor finaliza pe parcursul zilei de vineri, 27 ianuarie

Apa Nova a redirecționat apa astfel încât să nu fie întreruptă alimentarea. Totuși, ca urmare a lucrărilor de redirecționare, este posibil ca unii clienți să se confrunte cu o scădere a presiunii și o creștere temporară a turbidității apei (apă murdară).

Problema afectează clienții comerciali din zona Piața Presei – Piața Montreal. Deja s-a început informarea directă a clienților ce pot fi afectați, arată Apa Nova într-un comunicat primit la redacție.

Apa Nova asigură că artera afectată va fi re-etanșată și prevăzută cu un inel se siguranță pentru a preveni apariția unor avarii similare pe viitor.

Pentru orice informații suplimentare sau pentru sesizarea oricărui element relevant pentru derularea lucrărilor, cetățenii se pot adresa operatorului serviciului de apă și canalizare la:

Call Center (Non Stop): 021 – 207 77 77 sau *7777

e-mail: relatii.clienti@ apanovabucuresti.ro

content-image

Sursa

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments