Primăria Municipiului Iaşi anunţă contribuabilii ieşeni, persoane fizice, că începând de marţi, 9 mai, în imobilul situat în curtea interioară a Palatului Roznovanu (corpul B, etajul I, camerele 3, 4 şi 5) a fost implementat un Sistem Electronic de Dirijare şi Ordonare pentru gestionarea fluxurilor de persoane, accesul la ghişee/birouri făcându-se doar pe baza unui bon de ordine.
„Dorim să creăm o atmosferă armonioasă şi degajată în care cetăţeanul este tratat cu respect şi beneficiază de servicii de calitate, operativitate şi promptitudine, eliminând aglomeraţia, ineficienţa şi lipsa de operativitate în ceea ce priveşte primirea şi oferirea de servicii. Astfel, persoanele care solicită serviciile Primăriei au posibilitatea de a-şi gestiona mai bine timpul şi energia”, a declarat primarul Mihai Chirica.
De asemenea, în incinta Centrului de Informaţii pentru Cetăţeni a fost amenajat un punct de informare. Este vorba despre un birou, cu un calculator conectat la Internet, cu ajutorul căruia doritorii pot căuta, atât pe site-ul Primăriei, cât şi în alte surse, informaţiile de care au nevoie.