Blue Air face precizari in scandalul de la Aeroportul Iasi

0
1371

În ceea ce privește situația amintită de ziarul săptămânal 7 EST, vă putem confirma că, până la data de 12 ianuarie 2018, Blue Air a achitat către Aeroportul Internațional Iași aproximativ 3,5 milioane de lei.

Dorim să precizăm faptul că, la rândul său, Aeroportul Internațional Iași are de achitat către Blue Air suma de aproximativ 4,5 milioane de lei, după cum s-a menționat și în articolul publicat de ziarul dumneavoastră.

Astfel, cu suma deja achitată de Blue Air și datoria pe care Aeroportul Iași o are față de noi, compania Blue Air mai are de achitat doar 1 milion de lei.

Între compania Blue Air și Aeroportul Internațional Iași a existat mereu o colaborare bună, încă de la debutul parteneriatului, în anul 2015. Ne bucurăm că, împreună, am contribuit la dezvoltare portofoliului de curse interne și externe pentru această regiune. Zborurile Blue Air de la Iași către București, Transilvania și Banat, la prețuri foarte bune, au adus o contribuiție semnificativă la dezvoltarea regiunii.

Am apreciat eforturile și investițiile de până acum depuse în direcția dezvoltării Aeroportului Internațional Iași. Credem că ar fi o pierdere enormă pentru Iași și pentru regiune dacă anumite conexiuni aeriene ar fi retrase. În acest moment, Blue Air oferă pasagerilor care decolează de pe Aeroportul din Iași curse directe spre 13 destinații: București, Barcelona, Bruxelles, Cluj-Napoca, Köln-Bonn, Londra Luton, Milano Bergamo, Munchen, Paris, Roma, Timișoara, Torino, Constanța.

Un element la fel de îngrijorător este presiunea mediatică pe care o resimțim atât noi, cât și altă companie românească de transport aerian. În ultimele două săptămâni, diferite canale media au ales să prezinte, în mod denigrator, imaginea Blue Air și a altei companii aeriene românești. Considerăm că avem motive de îngrijorare față de această campanie de defăimare fără precedent.

Ca de fiecare dată, Blue Air își menține transparența în comunicarea cu mass-media românești.

Ne mândrim cu creșterile pe care le avem de la un an la altul și faptul că tot mai mulți pasageri aleg să zboare cu Blue Air. Iar faptul că devin pasageri fideli și revin la bordul aeronavelor noastre reprezintă o garanție a faptului că ne respectăm angajamentul luat în fața acestor: să le oferim servicii de calitate, să îi transportăm în siguranță și la timp, să fim flexibil și le oferim cea mai frumoasă experiență a zborului, la prețuri cât mai accesibile.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments