Mamma Mia, terasa unde se servește în pericol, iar clienții pleacă cu nervi

Este civilizat așa ceva? La Mamma Mia chelnerii abia merg cu tăvile pline cu mâncare pe străzile din centru!

0
1026

La Mamma Mia mâncarea clienților care stau la terasa din parc este adusă cu greu de chelneri. Aceștia cară zilnic tăvi pe care abia le țin printre mașini pentru a le servi clienților comenzile. Este incredibil cum aceștia reușesc să meargă cu tăvile pline cu farfurii cu mâncare. Parcă printr-un noroc nu le scapă, însă o tragegie se poate întâmpla în orice moment. Din cauza tăvilor, chelnerii nu se pot asigura atunci când încearcă să traverseze strada spre terasă.

“Nu recomand Mamma Mia”

Între timp pe site-ul de socializare al restaurantului Mamma Mia curg mesajele prin care clienții își povestesc întâmplările nefericite petrecute fie la terasă, în restaurant sau atunci când își fac comandă acasă. În ultima perioadă cele mai mari probleme de care se plâng clienții sunt modul de servire al chelnerilor și atitudinea acestora.

„Pizza a ajuns execrabilă mai ales la comenzile de la domiciliu. Ți se pare că cineva a încercat să își bată joc de tine. Prima dată am crezut că a greșit-o, asta e … se mai întâmplă. A doua oară a venit la fel dar comanda a fost făcută noaptea. Asta este, bucătarul nu a dormit de mult. A treia oară a venit la fel de proastă, moment în care am început să înjurăm toți (era comanda mai mare). Mare păcat! Nici nu se compară cum era în trecut.”

„Profesionalism 0 și o atitudine infectă din partea personalului. Înțeleg că sunteți ocupați dar nu înțeleg de ce vă tratați clienții ca și cum ar fi pe banii voștrii. Păcat de amintirile frumoase din acest loc.”

Clienții pleacă cu nervi de la Mamma Mia

„Nu aveți produse și servicii pentru ce pretenții aveți …”

„De fiecare dată când venim și spunem de la început că am dori note separate ni se spune că îi spunem la final. Astăzi am mâncat pe terasă și la final am cerut note separate ( una card și una cash) și ni s-a spus că nu se poate pentru că au mai fost situații în cae s-au făcut note separate și chelnerii le-au încurcat. De parcă acest aspect mă privea pe mine ca și client! După ce am plătit am încercat să îi spunem ospătarului că dacă altă dată n-au chef să facă note separate să spună de la început. Ospătarul Vlad C de pe terasă nici măcar nu ne-a băgat în seamă și în timp ce vorbeam cu el a plecat cu nesimțire de la masă după ce și-a luat bacșișul! Şi nici măcar o singură dată nu a schimbat scrumiera! Ar trebui să faceți o selecție în ceea ce privește personalul!”

„Horror! Pleci de la terasă cu nervi din cauza personalului!”

„Deci până acum totul a fost ok, dar să dai comandă de pe aplicație și să te sune după o oră și jumătate că abia îmi este preluată comanda la care mai adaugă 100 minute timp de livrare… Cam rușinos pentru calibrul vostru. Măcar de anunțați din timp, nu să țineți aproape două ore un client în stand by!!”

„Mâncare congelată!”

„Faci comandă, aduce altceva! Lasă de dorit…”

„Pam pam, oare de ce s-a schimbat reviewul din 5 în 2?”

„Chelneri obraznici. Serviciul foarte prost.”

„Terasa din parc fiind închisă din cauza ploii ne-au trimis la terasa de peste drum. Am vrut să luăm loc la masă pe terasă pentru că se poate fuma. Pe majoritatea meselor scria rezervat cu excepția uneia. Am întrebat ospătarul dacă toate mesele sunt rezervate și mi-a răspuns că au loc în interior pentru două persoane. Și am întrebat: pentru că suntem doi trebuie să stăm în interior? Mi-a răspuns cu nonșalanță: DA! Cum este posibil așa ceva? Să vă fie rușine! Nesimțiților!”

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments