În scopul asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European şi pentru referendum, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Iaşi a adaptat programul de lucru cu publicul, astfel încât să lucrătorii instituției să rezolve operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate.
„Facem menţiunea că vor fi soluţionate cu celeritate cererile persoanelor care nu posedă act de identitate sau pentru cetățenii care au documentul cu termenul de valabilitate expirat, astfel încât toată populația interesată să-şi poată exercita dreptul la vot”, a declarat directorul executiv al Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Iași, Marius Bodoga.
Astfel, programul cu publicul pentru înregistrarea de cereri și pentru eliberarea actelor de identitate se va desfășura sâmbătă, 25 mai, între orele 08.00-16.00, respectiv duminică, 26 mai, în intervalul orar 07.00-21.00.