Unul dintre cele mai mari lanţuri de hipermarketuri a inaugurat joi un nou concept de magazin, cu raioane noi precum Sushi Bar, Fresh Bar, rotiserie interioară sau zone de degustare a produselor. Kaufland a lansat în România un nou concept de hipermarket, implementat în premieră în magazinul din Bucureşti, şos. Colentina, nr. 6, care a fost complet reamenajat pentru a oferi cea mai modernă experienţă de shopping, inspirată din universul mall-urilor. Transformările includ: raioane noi – precum Sushi Bar, Fresh Bar, Sandwich Bar, rotiserie interioară, vitrine tip bar cu self-service, sortimente noi de produse proaspete gata de servire, vitrine cu servire asistată şi signalistică supradimensionată la raioane, precum şi un design nou, implementat atât în interior, cât şi în exterior – la punctul Grill şi în parcare. De asemenea, magazinul are o poziţionare nouă a raioanelor, ce ţine cont de obiceiurile de cumpărarare ale clienţilor prin alăturarea produselor complementare. Conceptul oferă o experienţă de shopping mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută. Nou raion: Sushi bar Zona pentru sushi dispune de o vitrină tip bar self-service, ce oferă diferite specialităţi sushi, dar şi accesorii pentru preparare şi consum. Produsele se remarcă printr-o prospeţime de excepţie, clientul putând asista de cele mai multe ori la procesul de producţie, în cadrul unui scurt live cooking al preparatelor. Proiectul este realizat în partenerit cu franciza Yuzu Sushi, renumită pentru expertiza sa în acest domeniu. Nou raion: Fresh Bar – smoothies & sucuri proaspete & sandwich-uri În premieră, Kaufland a introdus un Fresh Bar, ce oferă clienţilor posibilitatea de a-şi prepara propria salată pe loc, alegând dintr-o varietate de mix-uri proaspete puse la dispoziţie. Raionul oferă şi salate gata preparate şi ambalate sau snacks-uri din legume proaspete, tăiate şi gata de consum sau gustări fresh rapide. În plus, are şi o zonă de smoothies sau sucuri proaspete gata ambalate, după reţete proprii sau simple, cu fructe şi legume în funcţie de sezonalitate, dar şi produse marcă proprie K-to go sau alte branduri disponibile în piaţă. Tot aici, clienţii care sunt pe fugă pot lua la pachet preparate cu un sortiment variat de la salate de fructe sau sandwich-uri din trei tipuri de pâine, preparate în fiecare zi după reţete moderne şi gustoase. Acestea reprezintă sortimente noi de produse, adaptate celor mai recente tendinţe de consum şi stilului de viaţă modern.
Vitrine tip bar self-service Vitrinele sunt amenajate pentru categoriile de produse din mezeluri, brânzeturi şi delicatese, oferă un sortiment de aproximativ 400 de produse proaspete gata ambalate şi au fost create pentru a optimiza timpul de aşteptare la raioanele cu servire asistată.
Rotiserie interioară şi Grill exterior modernizat În interior, clienţii vor putea achiziţiona mâncare gătită şi articole de rotiserie. În exterior, punctul Grill are un design nou, modernizat, care pune accentul pe prospeţime şi rapiditatea în achiziţie. Acesta va include şi sortiment nou, cu produse variate, cum ar fi nuggets, gustări fresh precum salate, wok de legume, dar şi fructe de mare. Pentru desert vor fi disponibile prăjituri şi cafea. Traseu de cumpărături simplificat Pentru a ajuta clienţii să găsească mai rapid produsele de care au nevoie, noul concept implementează raioanele cu articole complementare. Astfel, de exemplu, lângă brutărie clienţii vor găsi şi produse ce însoţesc de obicei produsele de panificaţie – precum cafea, ceai, specialităţi tartinabile, miere, gemuri etc. Raioanele cu articole complementare au la bază studii făcute în magazin pentru obiceiurile de consum, preferinţe sau frecvenţa achiziţiei. Magazin în magazin: buticul de frumuseţe K-Beauty şi Tabac Shop Magazinul include şi cele mai recente concepte lansate de Kaufland, Tabac Shop şi buticul de frumuseţe K-Beauty, un spaţiu ce oferă produse cosmetice, machiaj şi parfumerie, dotat cu casă proprie de marcat şi consultanţi specializaţi pentru vânzare asistată.
Automat de reciclare a deşeurilor În parcarea magazinului, Kaufland pune la dispoziţie şi o infrastructură de reciclare de tip self-service, cu automate speciale pentru trei tipuri de ambalaje, inclusiv plastic. Aici, clienţii pot recicla PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă şi doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru) şi vor primi drept răsplată un cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin. Noul magazin din Colentina deţine şi o instalaţie de climatizare ecologică. Sistemul de frig din magazin este fără freon şi utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol. Cu prilejul redeschiderii magazinului a fost extinsă şi reţeau de grădini urbane comunitare „Grădinescu”. Proiectul Grădinescu a fost demarat în 2017, prin dezvoltarea unei reţele formate din 11 grădini urbane comunitare. Grădinile sunt concepute pentru a fi îngrijite de locuitori – prin participare şi de echipa Grădinescu – prin expertiză, facilitare şi cercetare.