Pagina de socializare a restaurantului Mamma Mia este plină de mesaje de nemulțumire a clienților. După ce ziarul 7Est a publicat o parte din nemulțumirile clienților la adresa restaurantului, reprezentanții Mamma Mia au șters o bună parte din commenturi. Chiar și asa, clienții tot au revenit cu mesaje de nemulțumire.
„Am fost în această dimineață în jurul orei 10.30 la această locație. Mi-am dorit să servesc micul dejun însă unul din ospătarii de la intrare în restaurant mi-a spus: este închis, reveniți mai târziu! M-am îndreptat către terasă unde am primit același răspuns, fără nicio explicație. Degeaba aveți oferte pentru micul dejun atât timp cât clienții sunt refuzați de la 10.30 dimineața.”
„Chelnerii sunt nepoliticoși, mesele nedebarasate sau un aer neadecvat locaţiei și în continuare chelnerii dau dovadă de neprofesionalism, ba chiar lipsă de respect față de clienți. Jalnic.”
„Cea mai proastă pizza. Cele mai ieftine ingrediente.”
„Am comandat bruschete cu somon și au adus cu ton.”
„Personal arogant, mâncare foarte proastă calitativ.”
„Mâncarea e stricată și ospătarii sunt niște oameni de … dacă nu le dai ceva bani lor. A doua oară nu te mai servesc, te lasă să aștepți la masă după care vine și îți spune că masa e rezervată. Niște oameni de nimic, țărani, jegoși.”
„Profesionalism 0 și o atitudine infectă din partea personalului. Înțeleg că sunteți ocupați dar nu înțeleg de ce vă tratați clienții ca și cum ar fi pe banii voștri. Păcat de amintirile frumoase din acest loc …”
„Deci până acum totul a fost ok, dar să dai comandă de pe aplicație și să te sune după o oră jumătate că abia îmi este preluată comanda la care mai adaugă 100 minute timp de livrare. Cam rușinos pentru calibrul vostru. Măcar de anunțați mai din timp, nu să țineți aproape două ore un client în stand by!!”
„Chelneri obraznici, serviciu foarte prost.”
„Aș da o jumătatea de stea dacă ar fi posibil… Ce comanzi și ce primești, loc bun de omorât timpul când ești flămând, iar gustul mâncării ….”
„Jenant. rușine! Am comandat bere, sucuri și mâncare pe terasă. După 30 de minute au adus două beri … După multe insistențe…”
Mesajul pe care îl trimit reprezentanții Mamma Mia clienților nemulțumiți pentru a remedia situația.
„Bună, ne pare rău pentru experiența ta la noi. Te rugăm frumos să ne lași datele tale de contact (e-mail și număr de telefon) într-un mesaj privat. Îți mulțumim!”
Pe pagina de socializare a restaurantului Mamma Mia la recomandări și recenzii aveți două opțiuni DA sau NU
Ce anume nu recomanzi în ceea ce privește Mamma Mia – Restaurant & Catering?
Personal neprofesionist
Servire nesigură
Servire lentă
Mâncare dezamăgitoare
De ce recomanzi Mamma Mia – Restaurant & Catering?
Mâncare delicioasă
personal profesionist
Chefi experimentați
Raport excelent calitate-preț
Potrivit pentru petreceri
Preparate creative