Angajaţii Fya Trans îşi bat joc de călători

Un călător se plânge că a fost umilit de angajaţii firmei de transport Fya Trans. Acesta spune că a făcut rezervare pentru o călătorie spre Piatra Neamţ, însă, când a ajuns în autogară a aflat că biletele s-au vândut şi nu mai sunt locuri. Încercând să îşi facă dreptate, călătorul a fost luat la rost de către angajaţii Fya Trans.

0
920

Compania de transport Fya Trans este una dintre cele mai cunoscute din regiune, în special pentru cursele Iaşi, Piatra Neamţ, Roman, Vaslui şi Roman. Nu de puţine ori, compania suplimentează numărul de maşini pentru a acoperi toate cererile, mai ales pe sfârşitul săptămânii când studenţii merg acasă. Un călător ne-a făcut o sesizare asupra unui aspect care a devenit o obşinuinţă pentru angajaţii acestei companii şi anume cea de a se comporta execrabil cu cei care le folosesc serviciile. Mai exact, angajaţii care ar trebui să se ocupe de rezervări au o atitudine care lasă de dorit şi impertinentă faţă de călătorii care respectă regulamentul impus de către companie. Întâmplarea a avut loc săptămâna trecută, pentru cursa Iaşi-Piatra Neamţ.

„Am făcut o programare prin telefon pentru cursa Iaşi-Piatra Neamţ, pentru două persoane la ora 17.30 pentru că în aceste intervale orare sunt destul de multe cereri şi am vrut să mă asigur că am locuri. Angajata firmei mi-a spus să vin în Autogara Codreanu cu 20 de minute înainte pentru a ocupa cele două locuri rezervate, lucru pe care l-am şi făcut. Am ajuns cu cel puţin jumătate de oră înainte pentru a evita aglomeraţia însă la coadă deja erau peste zece persoane care aşteptau cu nerabdare să ia biletele, deşi existau multe programări”, ne-a povestit călătorul.

Pentru că a mai avut câteva întâmplări neplăcute, persoana în cauză a preferat să vină din timp la autogară pentru a evita un posibil conflict cu unul dintre angajaţi. Lucru care s-a şi întâmplat.

„Din dorinţa, probabil, de a nu rămâne cu locuri neocupate, bărbatul care se ocupa de vânzarea biletelor vineri după amiază, a omis faptul că mai erau câteva programări făcute şi a vândut locurile rămase. Când am văzut că sunt mai puţin de zece persoane şi microbuzul era aproape plin , am decis să merg către domnul care vindea bilete pentru a-i spune de rezervarea mea. Nici nu vreţi să ştiţi cam ce grad de impertinenţă a avut acel domn faţă de mine în momentul în care i-am spus că am o rezervare făcută şi timpul pentru ocuparea locurilor nu expirase. Mă lua la întrebări de ce nu am venit mai devreme, deşi fata de la dispecerat mi-a spus să vin cu 20 de minute mai devreme şi că să îl las în pace, că nu mai sunt locuri”, a mai spus călătorul.

 

Luat la întrebări de către un angajat

În urma unor schimburi acide de replici între femeia care făcuse rezervarea şi angajat, acesta a refuzat să îi ofere cele două locuri şi i-a spus pe un ton răspicat că nu îi pasă de faptul că trebuie să ajungă la destinaţie.

„Nu este prima dată când am circul cu această firmă şi recunosc, că mai sunt şi persoane cu bun simţ însă comportamentul unor angajaţi lasă de dorit. Mai avea puţin şi mă jignea pentru că dumnealui nu m-a văzut pe peron. Atunci am decis să merg la casierie pentru a le face o reclamație. Doamna de la bilete nu mi-a oferit prea multe detalii şi mi-a întins de după tejghea un carton pe care scria un număr de telefon, cu precizarea că nu crede că cei de la birouri mai sunt disponibili. Probabil, pentru a mă descuraja. Însă, am sunat şi am discutat cu o domnişoară amabilă care mi-a spus că trebuia să mă duc în faţă, să îi spun domnului de la bilete că am rezervare. Eu am venit la timp, am pus bagajele în spate, lucru care se poate vedea şi pe camere. Mi-a spus că revine imediat cu un telefon pentru a soluţiona, în vreun fel, situaţia. În tot acest timp, alte persoane erau în aceeaşi situaţie şi aşteptau parcă, mila angajatului de a le pune la dispoziţie un loc liber”, a mai spus femeia.

După câteva minute de aşteptare, călătorul a fost sunat de către cei de la Fya Trans şi i-a spus că îşi cere scuze pentru cele întâmplate şi că poate merge la caserie să îşi cumpere bilet.

„Când credeam că totul se va sfârşi, am mers la casierie unde am găsit un loc liber. Deşi eu aveam nevoie de două şi scandalul a început din nou că nu mai sunt locuri libere. Bineînţeles tot în prezenţa domnului cu bilete şi a doamnei de la caserie. Am fost nevoită să sun din nou la birouri pentru a le prezenta situaţia. Nu mi se pare normal cum au procedat şi am simţit că sunt umilită în condiţiile în care fără noi, călătorii, aceste firme nu ar mai exista. Într-un final, după insistenţe şi multă ceartă, doamna de la birouri ne-a oferit două locuri însă nu mi se pare corect. Probabil că ne-au dat locurile altor persoane, aşa cum au făcut cu cele rezervate de către mine. Sincer, întreaga experienţă a fost una extrem de neplăcută şi din păcate, nu a fost singura. Angajaţii ar trebui să fie mai amabili cu călătorii. Aş fi înţeles dacă întârziam sau în orice altă situaţie, dar mi s-a vorbit foarte urât. Erau acolo oameni în vârstă care au rămas pe peron, care nu au avut curajul să spună ceva”, a conchis călătorul. Conducerea Fya Trans nu a oferit un punct de vedere până la închiderea ediţiei.

0 0 votes
Article Rating


Articolul precedentCea mai mare amendă achitată la Iași pentru practici de concurență neloială a depășit 230.000 lei
Articolul următorBIBAN vs MISTREȚ: INTERVIU IN OGLINDA CU DOI BUNI PRIETENI
Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments