Bogdan Năstase şi-a stabilit meciul vieţii: nuntă pe 22 septembrie

Petrecere de zile mari în luna septembrie pentru luptătorii K1 din Iași. Bogdan Năstase renunţă la burlăcie și se va căsători cu alea inimii sale, Mădălina pe 22 septembrie. Nunta va avea loc la cort unde sunt așteptați în jur de 300 de invitați. Pregătirile au început în urmă cu un an, iar mirii au organizat totul ca la carte.

1701

La 25 de ani, luptătorul K1 Bogdan Năstase a decis să se căsătorească cu iubita sa, Mădălina Mihăilă. Cei doi sunt de câțiva ani împreună. Aleasa inimii luptătorului este asistentă medicală, ea fiind cea care de fiecare dată a avut grijă de rănile de după meciuri ale lui Bogdan Năstase.

Nuntă la cort, sute de invitați

„Nunta va avea loc pe 22 septembrie. Acum un an de zile ne-am hotărât să ne căsătorim. Planurile noastre au început după ce am ieșit cu logodnica mea să mâncăm la un restaurant din Iași și am zis să mergem să vedem și ce săli au, chiar dacă am plecat pe premiza că nu o să găsim un loc liber. Dar am avut noroc și am găsit o sală liberă și așa ne-am decis să începem pregătirile pentru nuntă. Chiar dacă vizita pentru sală nu a fost plănuită, așa a fost făcut să fie, să avem norocul să găsim sala liberă după data pe care am preconizat-o împreună pentru nuntă. Am avut de ales între trei zile și am ales să fie într-o zi de dumnică pe 22 septembrie”, a povestit bucuros luptătorul K1, Bogdan Năstase.

Meniuri speciale, momente artistice și tradiționale, cântăreți celebri, şi multe surpize sunt alese de Bogdan și Mădălina pentru a petrece alături de invitați cel mai important eveniment din viața celor doi.

„Ne pregătim de aproape un an pentru acest eveniment important din viața noastră. Nunta a venit de la sine. Ne doream să ne căsătorim dar până anul trecut, când am văzut cortul nu ne gândisem așa serios. După ce am văzut că am găsit locația care ne-a plăcut foarte multe am decis să începem pregătirile. Eu și Bogdan ne știm de câțiva ani și ne înțelegem foarte bine. Întotdeauna l-am susținut în tot ceea ce și-a propus să facă, iar fiecare meci e cu emoții mari și pentru mine. Și asta pentru că știu cât de mult muncește Bogdan și cât de mult își dorește să fie din ce în ce mai bun. Emoțiile sunt și mai mari pentru nuntă și asta pentru că la doar câteva zile Bogdan urmează să aibă un meci destul de greu. Pe lângă pregătiri, Bogdan trebuie să meargă și la antrenamente. Viața lângă un sportiv de performanță nu e așa simplă. În timp ce Bogdan se luptă în ring pentru a câștiga eu mă rog de fiecare dată să îmi ajungă acasă sănătos. Cel mai important eveniment din viața noastră va fi acum pe 22 septembrie unde îi așteptăm pe toți apropiații noștri să petreacă alături de noi”, a declarat Mădălina Mihăilă.

Biserica și starea civilă în aceeași zi

Cei doi miri au decis ca toate evenimentele să fie pe data de 22 septembrie. Astfel că Bogdan și Mădălina vor merge prima dată la starea civilă, după care la biserică, iar seara își vor aștepta invitații în Dealul Copoului pentru o petrecere pe cinste.

„Până acum mi-am invitat prietenii, rudele, colegii, în general apropiații, cei care ne-au fost până acum alături. Este un moment important în care îmi doresc ca toată lumea să fie alături de mine și să se bucure alături de noi de momentul cel mai important din viața noastră. Îmi doresc să fie o nuntă frumoasă de asta am și ales ca evenimentul să fie la cort, să fie ceva mai special, mai ales că s-au strâns ceva invitați. În aceeași zi fac și starea civilă și o să mergem și la biserică, iar seara va avea loc petrecerea pe care am pregătit-o din timp. O să fie cea mai importantă zi din viața noastră. Chiar dacă ne-a luat ceva timp să ne hotărâm și să ne pregătim, pentru mine și viitoarea mea soție tot ce contează cel mai mult este să ne căsătorim oficial și să fim binecuvântați în biserică, iar prietenii și persoanele apropiate să se bucure odată cu noi de acest eveniment. Credeam că doar în ring poți avea emoții, însă acum când mă gândesc că se apropie cel mai important eveniment din viața mea simt că vor fi emoții și mai mari. Suntem de câțiva ani împreună și ne înțelegem foarte bine. Mădălina este asistentă medicală. Mă îngrijește când vin de la sală accidentat sau atunci când vin de la un meci mai greu și vin cu nasul rupt. Ceea ce am văzut la părinții mei vreau să trăiesc și eu. Îmi doresc să am și eu familia mea, copiii mei, casa mea”, a mai spus luptătorul K1, Bogdan Năstase.

Petrecerea burlacilor și ciorba de potroace după nuntă

Emoțiile sunt și mai mari pentru luptătorul K1 care, la doar câteva zile după nuntă, are un meci foarte greu. Doar Mădălina poate să meargă la petrecerea burlăcițelor, Bogdan va recupera totul după ce se va întoarce de la meci. Până pe 27 septembrie Bogdan Năstase se pregătește și pentru meci. Luptătorul este la regim și merge de trei ori pe zi la sală.

„Înainte de nuntă nu voi putea face seara burlacilor pentru că nu am voie să servesc niciun pahar. După nuntă, după cinci zile am meci la Piatra Neamț și o să am un adversar foarte, foarte puternic. După acest meci am să fac seara burlacilor și ciorba de potroace cum se face la țară după nuntă și după sper să pot să îmi iau un pic de vacanță”, a mai declarat luptătorul K1, Bogdan Năstase.

0 0 votes
Article Rating

Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate