Greu de crezut, dar se pare că Rețeaua Medicală Arcadia Iași a ajuns să își trateze clienții cu indiferență. Pacienții care și-au plătit abonamente la Arcadia au ajuns să fie programați la consultații chiar și peste o lună. Totul a fost dezvăluit de către clienții nemulțumiți pe pagina de socializare a Rețelei Medicale Arcadia.
“Arcadia s-a transformat într-un spital de stat unde trebuie să stai la cozi interminabile, chiar și de două ori. Mai mult decât atât, s-a ajuns să aștepți pentru o programare și câteva luni. Iar în eventualitatea în care, datorită naturii urgente a situației, se găsește totuși un loc dar se achită 50% din valoarea investigației. Deși, în <<condiții normale>>, costul ar fi fost acoperit integral de abonamentul privat.
Dezamăgitor!!!”, s-a plâns un client pe rețeaua de socializare.
„Niciodată nu este loc pentru cei care au abonament. Mereu e peste o lună. Nu știu cum poți programa răceli, analize, etc. cu luni înainte”, mai scrie un alt pacient nemulțumit. Însă problemele de la Arcadia par să nu se rezume doar la atât.
„Din păcate am avut parte de o experiență foarte proastă în această clinică. Am ajuns la dumneavoastră la recepție la ora 14:30 (ora la care eram programată) și după mai multe plimbări dute-vino pe holurile clinicii, pentru că nimeni nu știe să dea indicații corecte, când am ajuns din nou la recepție unde a trebuit să aștept din nou la recepție după alți trei pacienți și mi s-a spus că doamna doctor nu mă poate vedea pentru că am întârziat, din câte se vede nu din vina mea. Ar trebui să învățați să vă respectați pacienții și eventual să îi anunțați să vină cu 15-20 de minute (sau mai mult) înainte de programare pentru că se pare că atât durează să ajungi de la recepție până în fața medicului pentru care ai venit”, a relatat pățania prin care a trecut un pacient.
„Dacă ai noroc să primești o programare într-o lună și nu două sau trei … te pregătești să fii tratat ca ultimul om (cu abonament, deci fără plată pe loc). Domnul doctor Daniel Rusu a fost cea mai urâtă experiență <<nu ai nici pe dracu, bea niște apă, nu ai 60 de ani să-ți spun să bei apă!>> Era prea grăbit, plictisit și etc.! Dacă ești tânăr, nu vii de plăcere la spital, nu ești scutit de vreo afecțiune! Aveam totuși un sindrom autoimun cu implicații ORI, care s-a cronicizat, pentru că specialiștii spun că nu ai nimic. Niciun medic nu te ajută să afli ce e, de la ce, nu sunt interesați, nu au răbdare. Bani să fie, între spitale și zece clinici, profesie și omenie ai puțin. Cu bani e la fel totuși: 350 de lei pentru: <<da…nu știu ce e, mai fă niște analize și mai vedem>> – dl Raza …”.
“Aș da – 5 stele, dar din fericire pentru voi nu este posibil.
1.Să ai abonament la voi este ca și cum ți-ai bate cuie în talpă. Dai bani pe abonament și ai <<norocul>> să prinzi o programare peste o lună. Precizez că eu luna asta nu am avut <<norocul>> să prind programare la pediatrie, iar pe luna noiembrie nu se știu încă disponibilitățile.
2.Programare la analize (care mi se pare total deplasat) tot peste cel puțin o lună.
3.Angajații voștri nu au toți aceleași informații? O angajată îi spune că pot face programare cu plată chiar dacă am abonament, alta spune că nu. La Call Center îmi spune că nu sunt disponibilități pe toată luna, dar dacă întreb la sediu fizic sunt disponibilități cu duiumul.
4. Măcar găsiți niște minciuni mai bune decât <<luna asta sunt mai multe programări decât de obicei>> – în fiecare lună din iunie încoace.
În concluzie e frustrant să dai bani pe abonament, să nu te ajute, ba chiar mai rău te încurcă atunci când ai copilul bolnav, cu febră și nu găsești programare o lună întreagă.”
Stai cu orele pe la uși pe banii tăi
Nu mai ai nicio siguranță, nici măcar în spitalele private. Chiar dacă îți faci programare și plătești sute de lei pentru o consultație, riști să fii tratat ca în spitalele de stat. Culmea, deși mesajele clienților curg în mediul online, nimeni nu a luat nicio măsură până acum. Ce încredere mai poți avea în serviciile plătite?
“Nu sunt respectate programările, se intră cu cel puțin o oră după ora programării. După ce inițial stai la rând ca să iei fișa de examinare, după ce ieși de la consultație trebuie să stai încă o dată la rând pentru a lăsa fișa. Pe scurt stai în cabinet 15 minute și apoi alte două ore așteptând. Nu recomand.”
„Faptul că programarea nu se respectă niciodată, te cheamă la opt și te primește la nouă este de-a dreptul fără cuvinte.”
“Rușine să le fie personalului mincinos.”
“Am fost operată la clinică, mi s-au luat banii pe biopsie, nu s-a făcut și sunt dezamăgită. Mi-au luat banii și au mințit că o să îi dea înapoi… nu recomand, cele de la recepție lasă de dorit …”
“Nu recomand! Hoți și aroganți pe banii tăi ..”
“Sunteți foarte neserioși. Am plătit 400 de lei pentru două minute în care medicul nu își dădea nici cel mai mic interes să-mi explice ce are copilul meu.. Nu recomand.”
“Bună ziua. Arcadia a început cu dreptul, dar după un anumit timp a rămas doar renumele de Arcadia.. Prima dată am văzut cum se comportă cu clienții, adică se vede că s-au plictisit de muncă, personalul de pe Cicoarei cel puțin. În partea cealaltă, tot la Arcadia am făcut analize și mi s-au pus niște taxe care ziceau că e pentru hârtia cu care a șters gelul de la ecografie. Apoi dacă vrei să citească rezultatele la analize mai dai 140 de lei și iar plătești. Dacă nu dai acești bănuți, o să vedeți cum se comportă cu voi. Ce m-a enervat foarte mult e anularea unei programări. Soția mea avea programare astăzi 18.05.2019 să facă o analiză, așa zisă morfologică, care are o anumită perioadă. A fost sunată ieri și i-a zis că trebuie anulată deoarece nu au medic. Eu unul cred că e un centru de încredere. Păcat … așa sunt ROMÂNII când vine vorba de încredere și punctualitate.”
“La capitolul punctualitate stați foarte prost! Un comportament foarte urât aveți cu un copil de trei ani! După ce a fost făcut IRM-ul am fost scoși afară pe hol cu copilul sub anestezie totală până își revine! Urât! Nu este vorba de câți bani dai, ci de cât de bine ești tratat la un spital privat cu pretenții! Ori la stat, ori la privat, același tratament!”
Ce reacție au cei de la Arcadia?
Surprinzător, reprezentanții Rețelei Medicale Arcadia Iași au citit mesajele de nemulțumire ale clienților și le-au lăsat răspuns: „Bună ziua! Vă mulțumim pentru ce ne-ați scris, feedback-ul pacienților noștri e foarte important pentru noi. Vom analiza situația descrisă de dvs. la nivel intern și vom reveni cu un apel telefonic.”.