Procesul de modernizare al gamei s-a intins pe perioada unui an de zile si s-a bazat pe o serie complexa de cercetari de piata si consumator care au relevat nevoia unei schimbari profunde in universul marcii.
Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuala a Gamei Cotnari fata de anul 1997, moment in care s-a realizat ultima schimbare de eticheta.
Astfel, Gama Cotnari nu se bucura doar de o sticla noua si eleganta cu logo in relief, o eticheta care combina elementele definitorii ale gamei cu modernitatea ceruta de consumator, dar si de un produs nou: roze din Busuioaca de Bohotin in varianta demisec si demidulce ca raspuns la tendintele de consum din piata.
Toate aceste noutati de produs vor fi communicate printr-o noua platforma de comunicare al carui nume este “ Viata de Cotnari”:
“Vinul este alaturi de noi de atat de multa vreme incat ajuns sa intrupeze pentru oameni o suma de caracteristici speciale. Vinul inseamna prietenie, traditie, pasiune, poezie, intelepciune, bogatie, eleganta, si tot asa, multe, multe alte trasaturi profund umane.
Platforma „Viata de Cotnari” este o colectie de momente memorabile care justifica extraordinarele calitati ale soiului fanion (dar odata cu el al intregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri romanesti autentice, iar oamenii traiesc dupa valorile vinului in fiecare zi, e locul unde spiritul vinului romanesc traieste cu adevarat”, a declarat Constantin Deleanu – presedinte Cotnari SA)
Campania, ce va rula intre 22 iulie si 30 septembrie, se bazează pe un mix de tv, promovare in-store si online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comanda online pe site-ul www.cramelecotnari.ro ii aduce userului un voucher pe care il poate folosi pentru a se bucura de o sticla de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale programului.