Murad intră pe nișa de food delivery și își lansează propria platformă. Meniuri cu o clinică

0
216
Mohammad Murad

Omul de afaceri Mohammad Murad, proprietarul lanțului hotelier Phoenicia, va lansa în jurul datei de 1 decembrie propria platformă de food delivery, în care spune că a investit 3 milioane de euro și care va asigura inclusiv meniuri pentru diete specifice mai multor tipuri de afecțiuni, precum cele hepatice, renale sau diabet.

Platforma va livra mâncare libaneză, românească, italiană, mâncare de post, vegetariană, ca și mâncare specială pentru diverse regimuri medicale – unele meniuri nu vor conține sare, altele nu vor conține glucide etc.

„Am intrat pe acest segment pentru că partea de HoReCa a suferit și va suferi în pandemie și crește partea de delivery, iar noi venim în întâmpinarea cererii din piață cu o abordare nouă. Ne vom axa pe meniuri speciale, destinate oamenilor cu diverse afecțiuni”, a declarat pentru Profit.ro Mohammad Murad. El a precizat că meniurile vor fi create în parteneriat cu o clinică medicală.

Mâncarea va fi produsă într-o bucătărie nouă a grupului Phoenicia. Investiția de 3 milioane de euro a acoperit atât bucătăria, cât și partea logistica. În noul business vor lucra circa 100 de angajați. Meniul pentru o persoană va costa între 25 și 40 de lei și va include două sau trei feluri de mâncare.

Mâncarea va fi produsă într-o bucătărie nouă a grupului Phoenicia. Investiția de 3 milioane de euro a acoperit atât bucătăria, cât și partea logistica. În noul business vor lucra circa 100 de angajați. Meniul pentru o persoană va costa între 25 și 40 de lei și va include două sau trei feluri de mâncare.

„Intenționăm ca într-un an să facem livrări de mâncare în 12 orașe din țară. După București, începând din luna mai, vor urma Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și alte orașe”, a mai spus Murad.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments