KFC este unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante de tipul fast-food din lume. Aici se preparate din pui, cartofi prăjiți, hamburgeri, și cheeseburger. KFC a avut vânzări de 3,6 miliarde lei anual și circa 750.000 de angajați la nivel mondial. Deține peste 15.000 de restaurante în 109 țări. Dintre acestea, 5.200 sunt în Statele Unite ale Americii. Iată ce trebuie să faceți, în cazul în care vreți să deschideți o franciză KFC în România.
Cum procedezi atunci când vrei să îți deschizi o franciză KFC în România
Tu și personalul tău puteți obține gratuit un training pentru a-ți dezvoltă abilitățile în manipularea unei astfel de afaceri. Acest training implică schimbare de conducere, brand training și manipularea diferitelor ramuri dintr-o dată.
Compania, sub programele de îmbunătățire a performanței și suportului, va înmâna certificări, după ce tu și staff-ul finalizați cursurile. Cu toate acestea, cei 20.000 de euro, reprezentând taxa de franciză, nu acoperă toate cheltuielile.
Vei avea nevoie de aproximativ 800.000 – 1,4 milioane de euro cerințe de capital. Baza de capital numerar este necesară pentru construcții și alte echipamente care trebuie achiziționate mai târziu.
Locația magazinului poate fi manipulată de către societatea-mama, în scopul maximizării vizibilității, fără a compromite profitul pe care îl primeșți în fiecare magazin în care ești amplasat.
Compania mai are, de asemenea, ceea ce ei numesc Value Network. Această include programe și recunoaștere a staff-ului și suport pentru a-ti permite să concurezi în termeni de publicitate. Recunoașterea brandului este o formă de publicitate, astfel încât vei fi sigur că vei primi mai mult decât ceea ce ai nevoie.
Atracția consumatorilor și avantajul competiției se câștigă prin simplă recunoaștere a brandului, astfel încât să nu trebuiască să plătești bani în plus pentru anunțuri TV sau afișe.
Despre KFC
Peste 3500 de restaurante din întreaga lume au început să opereze sub licență în momentul în care Heublein Inc. a achiziționat KFC Corporation pentru 285 milioane de dolari.
KFC a devenit filială a R.J. Reynolds Industries când Heublein a fost achiziționată de aceasta în 1982. În 1986, KFC a fost achiziționată de către PepsiCo Inc. pentru 840 milioane dolari.
Restaurantele KFC sunt prezente în România din 1997, investițiile totale în extinderea rețelei ridicându-se la opt milioane de euro până în anul 2008.
KFC este adus în România în sistem de franciză de compania US Food Network, aflată în portofoliul grupului Altrom, controlat de omul de afaceri Gabriel Popoviciu.
În anul 2008, rețeaua KFC deținea 30 de restaurante pe piața românească, în care lucrau peste 1.200 de angajați. În ianuarie 2012, KFC avea deschise 42 de restaurante în România, dintre care 18 în București.