În perioada 5 iulie – 1 septembrie 2021, odată cu întoarcerea acasă în perioada de concediu, cetățenii români din diaspora, dar și membrii familiilor acestora rămase la Iași sunt invitați să își transmită solicitările către Primăria Municipiului Iași! Biroul Diaspora al municipalității le va centraliza și le va repartiza către departamentele competente pentru soluționarea acestora.
Solicitările pot fi depuse în următoarele sedii ale administrației locale:
– sediul Primăriei Municipiului Iași (Registratura Centrului de Informații pentru Cetățeni – Corp C și Registratura Direcției Generale Economice și Finanțe Publice Locale – Corp B);
– sediul Direcției Locale de Evidență a Persoanelor;
– sediul Direcției de Asistență Socială;
– sediile Centrelor de Cartier ale Primăriei Municipiului Iași (Alexandru cel Bun, Tătărași, Păcurari, Nicolina și Frumoasa).
Biroul Diaspora vă stă la dispoziție la sediul din Corpul C al Primăriei Municipiului Iași, de luni până vineri, între orele 8.30 și 16.30, la telefon 0232.267.582, interior 267, și la adresa de e-mail diaspora@primaria-iași.ro.