𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭 𝐌𝐢𝐫𝐨𝐬𝐥𝐚𝐯𝐚 – 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝟏𝟐 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐮𝐫𝐨
Family Market Miroslava reprezintă cea mai amplă dezvoltare de retail din comună, realizată în urma unei investiţii în valoare de aproximativ 12 milioane de euro. Proiectul deserveşte un areal comercial compus din cei aproximativ 40.000 de locuitori din comuna Miroslava, la care se adaugă alţi 100.000 de rezidenţi din localităţile învecinate, aflate la mai puţin de 20 de minute distanţă. „Ne bucurăm să inaugurăm Family Market Miroslava, un complex modern, cu multe facilități, atât pentru cetățenii din comună, cât și pentru cei care sunt în tranzit. Mulțumim grupului IULIUS pentru că a ales ca în Miroslava să realizeze prima investiție din afara orașelor și ne mândrim că este unul dintre proiectele private de referință din județul nostru. La un an de la emiterea autorizației de construire, centrul nostru de comună s-a schimbat în MAI BINE și MAI FRUMOS. Family Market Miroslava va fi un simbol pentru comunitatea noastră și un loc unde se vor întâlni toți miroslăvenii”, a declarat Dan Niță, primarul Comunei Miroslava.
𝐀𝐮𝐜𝐡𝐚𝐧 – 𝐚𝐧𝐜𝐨𝐫𝐚 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭
Ancora Family Market este Auchan România, partener al IULIUS în proiectele de retail, care la Miroslava propune un nou format de supermarket, de peste 2.000 metri pătrați. Clienţii vor putea accesa atât produse proprii, marca Auchan, branduri românești şi internaţionale, alimentare și non-alimentare, dar şi produse de la furnizori și producători locali. În plus, membrii MyCLUB Auchan vor beneficia de promoții exclusive în baza cardului de fidelitate. „Deschiderea Auchan Miroslava reprezintă un moment important pentru noi, fiind primul proiect din noul concept de supermarket, de mari dimensiuni, pe care Auchan l-a testat și dezvoltat în ultimii ani. Aici, ne întâmpinăm vecinii cu prețuri mici zi de zi, o ofertă extinsă de produse provenite de la producători și furnizori locali, inclusiv din Iași, produse proaspete fabricate în propriile laboratoare, dar și cu o mulțime de beneficii pentru clienții fideli, precum serviciul gratuit de închiriat unelte dedicat membrilor MyCLUB Auchan. De asemenea, ne menținem promisiunea de a contribui la un stil de viață sănătos și responsabil, astfel că am dezvoltat un raion special dedicat alimentației sănătoase, iar clienții noștri se pot implica activ în acțiuni de protejare a mediului înconjurător. Ne bucurăm că avem ocazia să introducem acest format în cadrul unui proiect inovator, dezvoltat de partenerul nostru cu tradiție, IULIUS, și le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.
Tot ce ai nevoie, lângă casa ta
În premieră pentru Iaşi, în Family Market Miroslava a fost inaugurat primul magazin al brandului Sinsay, parte a grupului LPP din Polonia, un concept nou de magazin, pe o suprafaţă de 1.000 metri pătrați, care oferă îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei, copii şi bărbaţi, precum şi articole pentru casă şi produse de înfrumuseţare.
Retailerul polonez de tip discounter Pepco este şi el prezent cu un magazin. Oferta este completată de: carmangeriile Meat Concept Store, Kosarom şi Vascar, băcăniile La Sibieni și La Bottega, pizzeria şi patiseria La Ciambella, cofetăria Blanca, Teo’s Cafe, coffee shop Dolciano, florăria Saria, Mado, Agroland (petshop și produse pentru grădină), cabinetul de analize medicale Praxis, magazinul cu piese auto Autopit, papetăria Papiro, Lisnic Hair Studio, curăţătoria ecologică Omniclean, plafarul Cătina, Inmedio, CEC Bank, magazinul Cobyul, dar și Let’s Play, un spațiu cu jocuri pentru copii.
La etajul I, Family Market Miroslava include o facilitate solicitată de comunitatea locală: sala de evenimente „Verdi” a brandului Congress Hall. Cu un design interior rafinat şi dotată cu cele mai noi echipamente, sala Verdi poate să găzduiască petreceri private cu până la 220 de invitați, precum şi evenimente corporate de până la 300 de persoane.
Family Market înseamnă şi relaxare în aer liber, în primul parc amenajat din comună. Aici au fost plantaţi peste 110 arbori maturi, cu înălţimi mari, aduşi special de la pepiniere din Italia. Printre specii se numără: paltin de munte, arțar roșu, castan, carpen piramidal, fag sângeriu, Ginkgo Biloba, Magnolia Soulangeana, dud alb, corcoduș roșu și tei. Tabloul natural mai include peste 6.000 de arbuşti, gazon special, o fântână arteziană şi alei pietonale. În parc poate fi admirată statuia „Oda Bucuriei”, realizată de artistul Vladlen Babcinețchi, câștigătorul concursului de artă organizat anul trecut de IULIUS, cu ajutorul Uniunii Artiștilor Plastici din România – Filiala Iași. „Oda Bucuriei” ilustrează chintesența conceptului Family Market, simbolizând locul unde comunitatea se adună pentru a socializa și pentru a petrece timp de calitate.
Aproximativ un milion de euro au fost investiţi în amenajarea parcării şi a infrastructurii, care vor permite accesul facil în proiect. Clienţii au la dispoziţie 137 de locuri de parcare, spaţii pentru biciclete şi două staţii de încărcare pentru maşini electrice. În plus, au fost realizate lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă. Family Market Miroslava este şi un angajator relevant în zonă, fiind noul loc de muncă pentru 140 de persoane.
𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭 𝐌𝐢𝐫𝐨𝐬𝐥𝐚𝐯𝐚:
● Program: zilnic, orele 09.00-21.00. Auchan: zilnic, orele 07.00-22.00
● Circa 12 milioane de euro investiţie
● Aproximativ 7.000 metri pătrați suprafaţă închiriabilă
● Peste 7.800 metri pătrați suprafaţă construită
● Areal comercial: 40.000 de locuitori în comuna Miroslava; 100.000 de rezidenţi din localităţile învecinate
● Supermarket Auchan – peste 2.000 metri pătrați, peste 11.000 de produse, peste 60 de angajați, 8 case self check-out
● 29 de operatori: Auchan, Sinsay, Pepco, Agroland, Meat Concept Store, La Sibieni, Kosarom, Vascar, Mado, La Bottega & La Ciambela, Dolciano, Blanca, Cobyul, Papiro, Autopit, Dr. Max, Cătina, Teo’s Cafe, Saria, Inmedio, Omniclean, Lisnic Hair Studio, CEC Bank, Minier, Schimbu 3, Let’s Play, Praxis şi Congress Hall
● Primul magazin Sinsay din Iaşi – peste 1.000 metri pătrați
● Department store Pepco – îmbrăcăminte și încălțăminte, jucării, articole pentru casă și decorațiuni
● Sala de evenimente Verdi – capacitate de până la 300 de persoane
● Spaţii verzi amenajate – peste 4.300 metri pătrați, 110 arbori, 6.000 de arbuşti, gazon
● Simbolul Family Market: statuia „Oda Bucuriei”, realizată de artistul Vladlen Babcinețchi
● 137 locuri de parcare, spaţii pentru biciclete, două staţii de încărcare pentru maşini electrice
● 1 milion de euro investiţi în amenajarea parcării şi în modernizarea infrastructurii
● 140 de noi locuri de muncă