Brandul orașului Iași a câștigat medalia de aur la cel mai important concurs de branding din Europa, Transform Awards Europe 2023, a anunțat Agenția Namogo.
„Identitatea de brand Iași – orașul creatorilor a primit locul întâi aseară, la Londra, în cadrul galei de decernare a premiilor care au reunit unele dintre cele mai mari agenții de branding din lume precum Interbrand, Landor & Fitch, Pentagram sau Lantern”, au arătat reprezentanții agenției pe pagina de Facebook.Brandul orașului a fost nominalizat la „Best place or nation brand” și a concurat cu alte două proiecte ale unor agenții din Londra. În cadrul concursului au fost acordate aproape 50 de medalii de aur pe diverse categorii și secțiuni.Potrivit sursei citate, juriul, format din peste 30 de specialiști în domeniu de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Bayer, a apreciat versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii spațiale. „Identitatea arată schimbarea prin care trece orașul și viziunea orientată spre industriile creative”, a precizat Namago.
„Identitatea este alcătuită din logo-ul Iașului (marca de brand), paleta oficială de culori, sistemul tipografic, stilul fotografic, elementele de design (cadre foto, pattern-uri etc.) și felul standardizat în care acestea se folosesc împreună sau separat”, se arată pe site-ul brand.destinationiasi.ro.