Minimalist, elegant, inspirat de trecut, gândit pentru prezent și viitor. Noul logo reflectă esența clubului. Calul — simbol al orașului — a fost redesenat pentru a etala un aspect bine definit, puternic și îndrăzneț. Ține capul sus, privind hotărât înainte, spre viitor. Are o poziție de luptă, pregătit să apere onoarea clubului și a orașului în fața oricărui adversar.
Așa este descrisă pe pagina oficială a clubului, noua identitate vizuală. Fanii Poli Iași au criticat dur aceste schimbări și spun că cea veche era reprezentativă.
„Nu e bine deloc!”
Procesul de rebranding este rezultatul unei colaborări dintre Novossance și Football Brand Designer, iar la baza sa a stat și consultarea publică pe care clubul a organizat-o în perioada 26 mai – 9 iunie 2023. În curând, clubul va lansa și un website complet redesenat, un nou magazin online și o gamă de produse inspirate de noul branding.
„Daca echipamentul si emblema nu ati nimerit-o, macar fontul arata bine. Singurul lucru pozitiv din aceasta schimbare de imagine”, a scris un iesean.
VS.
„Vă bateti joc, efectiv. Suntem un oras mare, chiar nu avem un pic de prestanta. Parca se vor performanta. Pacat de orasul asta si de oamenii ce face din el”, a mai spus un alt suporter.
Mai mult decat atat, pentru veche sigla se platea o chirie de 2.000 de lei pe luna, cea a Politehnicii 1945 care e in insolventa.
„Ne-am recăpătat identitatea! Astăzi, 11 iulie 2018. Parcă așa începea primul pas către normalitate, acum 5 ani. De asemenea ne dorim ca in cel mai scurt timp sa ne recuperam si palmaresul. Reusita de azi este parte din amplul proiect de performanta si imagine nationala si internationala pe care echipa reprezentativa a orasului Iasi l-a demarat. Toate minciunile si promisiunile facute din 2010 si pana in prezent, nu le-am uitat. Vreti sa comunicati cu suporterii? Sa le mai promiteti ce? Ce ar mai fi de adaugat la toate promisiunile desarte facute din 2010 si pana in prezent?”, a mai comentat un iesean pe retelele de socializare.