Cei care au trecut pragul Hotelului Traian au rămas dezgustați de condițiile din camere și de serviciile oferite. Clădirea a fost construită în 1882 după proiectele inginerului francez Gustave Eiffel (1832-1923) si este o bijuterie arhitecturală însă de când a fost preluată de către Vasile Pușcașu, lucrurile nu merg într-o direcție prea bună. Mărturia clienților care au stat cazați la hotel sunt dovada nepăsării celui care il detine.
„În perioada 30.11.-02.12.2023 am dorit să revin în Iași…. Cazare la Hotelul Traian, cameră cu vedere la Punctul turistic informațional de vis-a-vis, plimbare, noaptea, la somn. Ți-ai găsit odihnă! La fiecare tramvai, huruia clădirea, zdrăngănea șina!
Țeapă, cea mai mare țeapă! Dimineața, supărat, la recepție mi se explică lucruri despre vechimea și simbolul clădirii.
După discuții un pic contondente, pentru a doua noapte, mi s-a oferit o altă cameră, textual, ”fără view”, însă rece datorită geamurilor neizolate. Și, totuși, de ce nu închid cel puțin aripa respectivă a clădirii, de ce nu izolează ca lumea pereții, geamurile?
Acționari și management mioritici, infantili și doritori de a păcăli oaspeții!
Și la Bucium, o fi la fel, nu?!? Suplimentar, la Punctul turistic era închis pe 30.11-01.12, anunțat că pe 02.12. este deschis….Dimineață, în jur de 11,30, un alt anunț pe ușă, cum că se deschide pe la 14,30!”, a scris un fost client al Hotelului Traian.
În anul 2001, pe parcursul a mai multe luni, omul de afaceri Dănuț Prisecariu, proprietarul SC Alimentara SA, a achiziționat de pe piața Rasdaq pachetele de acțiuni deținute de SIF Transilvania, SIF Banat-Crișana și SIF Moldova la SC „Turism Moldova” SA. El a cumpărat astfel 10,65% din capitalul social al SC „Turism Moldova” SA. În ianuarie 2002, a avut loc o majorare de capital la care Prisecariu a participat cu 25,6 miliarde de lei vechi, el ajungând să dețină astfel 60,04% din capitalul social al firmei.
În martie 2003, Prisecariu a cumpărat prin licitație cu strigare pachetul de 230.894 acțiuni deținute de Ministerul Turismului la SC „Turism Moldova” SA (reprezentând 30,4% din capitalul social al firmei). El a devenit proprietarul a 90% din capitalul social al societății care avea în patrimoniu Hotelul Traian.
În anul 2006, Hotelul Traian a primit clasificarea de 4**** hoteliere, în urma investițiilor de peste 4 milioane euro. De atunci foarte multe investitii nu s-au mai făcut. În ianuarie 2019, Vasile Pușcașu a cumpărat, prin intermediul firmei BSR Estate, hotelul Traian de la firma Kirschblute ce aparține lui Dănuț Prisecariu.
„O dezamăgire de 500 lei!!!Extrem de multa gălăgie din exterior, în mijlocul camerei, am avut plăcerea sa privesc un stâlp, prosoape uzate, pat incomod, un TV extrem de mic!
Cea mai proasta alegere, nu recomand!!!!
Ar fi cazul sa actualizați fotografiile de prezentare cu realitatea, nu cu ce era acum 20 ani!
Doar exteriorul merita 4 stele, în rest, este praf!”, a mai scris un alt client în recenziile de pe Google.
Oamenii sunt nemulțumiți și de restaurant.
„Restaurantul e un dezastru. Am plecat pt ca după o ora de la comanda m-au anunțat ca nu au ce am comandat, nu mai vorbim de faptul ca meniul a fost adus după 20 de minute de așteptare în condițiile în care eram a 4 a masa și 3 ospătari care stăteau la taclale în fata barului. Mai mult ospătărița a venit râzând nonșalant spunând după atâta așteptare ca nu mai au în meniu ce am comandat.
Nu recomand ! Un dezastru! Hotelul are 19 grade în camera recepția îmi spune la.o camera de 550 RON ca nu le merge căldura”, a mai spus o altă persoană.
„Locația are un amplasament extraordinar cu acces facil la multe din obiectivele turistice.
Depinde de norocul pe care îl ai la camere: poți avea camere decente pentru un hotel de 4 stele insa poți avea neplăcuta surpriza sa primești camera la etajul superior unde exista mucegai… sau poți primi camera pe partea cu linia de tramvai și o sa te trezești instant la 5 când vei auzi tramvaiele și vei resimți zguduiala lor.
Personalul slab, fff slab pentru un hotel de 4 stele, recepția si servirea deplorabila, făcută cu oameni frustrați, aroganți și fără orientare spre client.
Clar nu voi reveni aici, păcat de locația hotelului”.
„Doar un hotel cu nume… Probabil ar trebui sa mai scadă din stele, camere zgomotoase, personal gălăgios dimineața, lipsa de informare din partea recepției, iar 450 lei prețul pe cameră fără mic dejun”, a mai spus un alt client.
4.2
9
votes
Article Rating