Cătălin Urtoi e disperat și vine cu tolba plină de promisiuni despre A8, pe internet. Între timp, șoferii și ambulanțele merg pe câmp în Podu Iloaiei

0
2863

Nu este nicio zi în care Cătălin Urtoi, directorul Companiei Naționale de Investiții Rutiere să nu facă promisiuni ieșenilor… pe internet.

Cu avânt în care pare că ar muta munții din loc, Urtoi vine cu explicații elaborate despre autostrada A8 pe secțiunea Motca-Leţcani (aprox 68 km). Aceleași pe care le face de ani buni de când vânează posturi de conducere la instituții cheie ale statului.

Ceea ce este de laudat, la domnul Urtoi,e ca merge mult cu trenul si posteaza aceste experiențe frecvent pe pagina personala de facebook.

Fiind o prezență foarte activă pe internet(și cam atât), Cătălin Urtoi joacă în fața utilizatorilor de Facebook imaginea eroului care va salva Iașul de la subdezvoltare prin urgentarea autostrăzii Moldovei. Până atunci, șoferii stau zeci de minute în cozi interminabile în Podu Iloaiei sau Târgu Frumos. Sătui de traficul infernal, unii dintre ei merg cu mașinile direct pe câmp.

„Poate fi realizat în doi ani de zile, de la data semnării contractului de execuție!
Pentru aceasta sunt câteva condiții necesare de îndeplinit:
1. Coaliția actuală și conducerea CNAIR să dorească preluarea acestui proiect de către CNIR, noua Companie de Investiții Rutiere al cărei Director General Interimar sunt.
2. În perioada de preluare, adică câteva luni din cursul acestui an, actuala companie CNAIR să deruleze managerierea proiectului fără a întrerupe contractul actual de SF+Proiectare, așa cum spune legea OUG55/2016 și fără a crea blocaje, specialiștii celor două companii punând umărul în derularea acestui proiect.
3. Monitorizarea strictă a proiectantului Consitrans în toată această perioadă de către specialiștii celor două comisii de predare-preluare stabite la nivelul CNAIR și CNIR, comisii care să lucreze în interesul cetățenilor, astfel încât până la sfârșitul anului 2024 să se finalizeze documentația de SF+Proiect și să nu o mai lungim!
4. Lansarea licitației de execuție de către noua companie CNIR etapizat pe toate loturile de pe tronsonul Motca-Leţcani-Ungheni, prioritate fiind loturile care se vor stabili pe sectorul Moţca-Leţcani!”, scrie foarte elaborat Cătălin Urtoi.

Deși proiectul este amânat de ani de zile, iar primul segment, cel montan se află în blocaj tehnic, Urtoi crede cu tărie că în 2027 șoferii vor circula pe autostradă în Moldova.Aceleasi povesti le auzim de la politicieni de 20 de ani,domnul Catalin Urtoi arogandu-si acum un mare merit ca merge saptamanal cu trenul la Bucuresti, fara a rezolva practic nimic concret.Doar incaseaza un salar baban si pune povesti pe retelele de socializare.

„În aceste condiții, am putea circula pe autostradă de la Motca la Leţcani în 2027 și o pot dovedi cu un grafic clar, cu condiția să se respecte punctele enunțate mai sus, fără alte blocaje create artificial!
În calitate de ieșean îmi doresc acest lucru!
Nu sunt implicat politic în această campanie electorală din 2024, dar sunt disperat (în sensul bun) să văd acest proiect realizat!”.

5 2 votes
Article Rating


Articolul precedentO imagine valorează cât o mie de cuvinte
Articolul următorVremea se strică brusc în România. Sunt anunțate ninsori și lapoviță
Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments