Conducerea Aeroportului Iaşi a prezentat astăzi noul brand al aerogării. Evenimentul este inaugurat cu două săptămâni înaintea de deschiderea oficială a noului terminal de pasageri.
Din documentele oficiale, noua identitate a costat 34.000 de euro.
George Nisioiu: Noua identitate, din punctul nostru de vedere, a reușit să surprindă esența schimbărilor care s-au petrecut în această instituție în ultima perioadă. Este vorba de o evoluție care a adus Aeroportul din Iași în postura de al doilea cel mai mare aeroport național, un aeroport care s-a adresat unor audiențe extrem de diverse, atât intenționat, cât și circumstanțial datorită contextului geopolitic. Aeroportul a crescut de o manieră accelerată. Aeroportul are niște facilități care îl plasează, de asemenea, într-o poziție privilegiată este, să nu uităm, al doilea aeroport din România care are avio ridge-uri. Deci, din punctul de vedere al dotărilor, al infrastructuri, este într-o poziție absolut privilegiată și este de natură să ofere comunității, o experiență nouă.