Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare „Jumătate vin, jumătate viață”

0
30

Murfatlar Vinul pregătește lansarea unei campanii de imagine intitulată „Murfatlar Vinul. Jumătate vin, jumătate viață”; o campanie care arată într-un mod foarte cinematic și inedit cât de aproape se împletesc momentele de consum ale vinului cu momentele importante din viața noastră.

„Prin noua campanie ne-am propus să le arătăm oamenilor că în viață totul ține de perspectiva din care privești lucrurile. O vorbă de la noi din vie spune că paharul se umple pe jumătate cu vin ca să lăsăm loc pentru experiențe, momente, amintiri și restul lucrurilor care contează cu adevărat în viață!”, a declarat Cosmin Popescu, Managing Partner Murfatlar Vinul Romania SA.

Strategia de repoziționare Murfatlar Vinul și noua platformă de comunicare „Jumătate vin, jumătate viață” au ca element principal un spot TV plin de emoție care a fost realizat de celebrul regizor irlandez Laurence Dunmore și a beneficiat de un buget impresionant, de peste 250.000 euro.

Întreaga campanie de imagine a fost realizată în parteneriat cu agenția PROPAGANDA, care a dezvoltat atât strategia de repoziționare a brandului Murfatlar Vinul, cât și conceptul platformei de comunicare. Prin conceptul „Jumătate vin, jumătate viață”, Propaganda a reușit să încorporeze într-o manieră unică viziunea companiei Murfatlar Vinul și să transmită un mesaj plin de optimism către publicul larg.

0 0 votes
Article Rating


Articolul precedentFiecare zi din Săptămâna Patimilor are o semnificație. Retrăim ultimele zile de viață ale lui Iisus
Articolul următorAutostrada A8: jumătate din tronsonul montan este contractat sau în fază de licitație
Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments