Un bărbat din Botoșani deține singurul exemplar din România al unui Crysler Imperial din anii 60

0
68
Nicușor Constantin – secretar al filialei din Botoșani a Retromobil Club – manifestă o pasiune deosebită pentru mașinile de epocă, el fiind deținătorul mai multor bolizi cu o vechime de peste 30 de ani, arată Agerpres. Cea mai valoroasă „piesă” din colecția sa este un Imperial produs de Crysler în 1963. Dincolo de valoarea sa de piață, estimată la aproximativ 30.000 de euro, mașina atrage atât prin design, cât și prin tehnologia utilizată în urmă cu peste jumătate de secol. „Crysler-ul a avansat cu această mașină tehnologia cutiei de viteze ‘push button’. Este printre primele mașini care au fost făcute cu cutie de viteză ‘push button’, renunțându-se la tradiționala manetă de la volan. Este o cutie automată cu trei viteze, trei trepte. Funcționează foarte silențios, schimbă foarte bine”, a declarat Nicușor Constantin.

Un bărbat din Botoșani deține singurul exemplar din România al unui Crysler Imperial din anii 60

Autoturismul de epocă a fost adus din Statele Unite ale Americii de curând. E a 38-a mașină din totalul seriei de 9.620 de autoturisme Crysler Imperial produse în perioada respectivă. Mașina, care figurează cu un singur proprietar în Statele Unite, are la bord, în acest moment, 96.000 de mile. „Ca dotări este ‘full electric’. Are geamuri electrice, scaune electrice, antena electrică. Are un interior foarte spațios, pentru șase persoane. Dacă vă uitați la construcția farurilor, vedeți că acestea sunt ieșite în evidență, independente, adică nu sunt încastrate în caroserie. Ca lungime, este un coupe foarte lung, de 5,98 metri, are un tonaj destul de mare, 2.800 kilograme”, a declarat botoșăneanul de 50 de ani. Mașina Imperial deținută de Nicușor Constantin este echipată cu un motor de 360 de cai putere, pe benzină, consumul fiind de 25 de litri la 100 kilometri, mai scrie sursa citată.
0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments