Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război și s-a plâns inclusiv politicienilor. Bărbatul a primit, însă, o vetse bună.
Rogelio Villarreal Jasso, originar din Mexic, a cumpărat cercei Cartier cu diamante și aur de pe internet pentru 13 dolari. El a spus că prețul ieftin a fost rezultatul unei erori pe site, iar Cartier a încercat să-i anuleze comanda.
Dar după ce a contactat agenția federală de protecție a consumatorilor din Mexic, Jasso și-a primit bijuteriile la un preț de 1.000 mia mic decât cel real.
Un bărbat cumpără cercei Cartier de 13.000$ cu 13$ după o eroare pe site. Firma i-a declarat război
Rogelio Villarreal Jasso a fost extrem de norocos când a găsit online cercei Cartier la preț redus.
A fost și mai norocos când i s-a permis să păstreze cele două perechi pe care le-a cumpărat.
Pe 1 decembrie 2023, mexicanul a observat un anunț pe Instagram pentru cercei Cartier din aur și diamante la prețul de 232 de pesos, adică aproximativ 13 dolari, a declarat el pentru Business Insider.
Cerceii – în stilul Clash al Cartier – au fost vânduți inițial la prețul de 232.000 de pesos, adică aproximativ 13.675 de dolari, așa că Jasso a spus că a comandat două perechi.
Cartier a încercat să intervină
Jasso a declarat pentru BI că a primit un telefon de la brandul de bijuterii de lux câteva zile mai târziu și i s-a spus că comanda sa va fi anulată deoarece prețul online nu era corect.
El a spus că firma de bijuterii și-a cerut scuze și s-a oferit să-i trimită șampanie și un suport de card – lucru pe care l-a refuzat.
În schimb, Jasso a declarat că a analizat termenii și condițiile de pe site-ul Cartier din Mexic, unde a constatat că marca direcționează clienții către Biroul Procurorului Federal pentru Consumatori în cazul în care au probleme cu comenzile.
Potrivit New York Times, acesta a depus o plângere la agenția federală de protecție a consumatorilor, invocând una dintre legile de protecție a consumatorilor din țară, care prevede că un furnizor poate fi acționat în instanță în cazul în care nu sunt respectați termenii și condițiile unei anumite achiziții.
The Times a relatat că plângerea a determinat agenția să contacteze Cartier pentru a media un acord. Deși agenția a refuzat să împărtășească detalii cu publicația în timp ce cazul era în curs de desfășurare, Jasso a declarat pentru Times că o întâlnire a fost programată pentru săptămâna viitoare.
A primit cerceii
Dar nu a fost necesară. După ce a fost contactat de agenție, Cartier se pare că a luat problema în propriile mâini și a rezolvat problema prin trimiterea comenzii lui Jasso.
La sfârșitul lunii aprilie, el a distribuit pe X fotografii ale unui pachet Cartier care prezenta două cutii împachetate cu sigiliile de ceară semnate de marcă în interior.
Acum, a spus el, cerceii sunt oficial ai lui – spre disperarea senatorului mexican Lilly Téllez, care l-a acuzat pe Jasso că a profitat de Cartier și a susținut că nu ar fi trebuit să facă acest lucru „chiar dacă legea te susține”.
„Este mai important să fii onorabil decât să ai cercei Cartier”, a scris ea.