Lucrările pe linia CF Tecuci – Iasi au atins abia un procent de 50% din execuție

0
76

CFR Infrastructura Iasi a anuntat ca lucrarile de executie pe linia CF Tecuci – Iasi au atins un procent de 50 la suta executie desi proiectul trebuie finalizat pana la sfarsitul acestui an.

Momenta, se execută diverse lucrări, de la compactarea terenului de fundare și așternerea geotextilului și geogrilei, până la așternerea stratului de piatră în zona trecerilor la nivel cu calea ferată, montarea de traverse de beton, șină nouă, dar și traverse din lemn și șină nouă pe pod.

În același timp, se montează aparate de cale, respectiv schimbătorul 2 și TDJ în stația Crasna, iar în stația Zorleni se confecționează joante izolante lipite. Mobilizarea pe șantier la finele lunii august implica un număr de 28 de utilaje și mijloace de transport, și circa 81 de muncitori.

Lucrările pe linia CF Tecuci – Iasi au atins abia un procent de 50% din execuție

Lucrările de tip QUICK WINS sunt lucrări la suprastructura feroviară, care se execută între kilometrii de cale ferată cu restricții de viteză pe intervalele CF contractate, cu materiale noi achiziționate de constructor și constau în înlocuirea componentelor aferente suprastructurii – șină, traverse, material mărunt de cale, aparate de cale, bretele (legătura între 2 linii paralele), schimbătoare de cale cu dublă joncțiune (TDJ), inclusiv în montarea de dale elastice la trecerile la nivel cu calea ferată.

SRCF Iași și S.C. Ness Proiect Europe S.R.L. Ploiești au semnat în luna februarie 2023 contractul pentru execuția lucrărilor de tip QUICK WINS pe 41 de km din linia CF TECUCI – IAȘI, între stațiile Tutova – Munteni (Fir II).

Valoarea contractului este de 163,605 milioane de lei, fără TVA iar ordin de începere a lucrărilor a fost semnat in iunie 2023. Finantarea provine din PNRR iar proiectul are ca scop eliminarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii și creșterea vitezei de circulație până la 120 km/h (funcție de configurația traseului), pe intervalul de cale ferată Tutova – Barlad – Zorleni – Banca – Crasna.

0 0 votes
Article Rating


Articolul precedentGuvernul si-a propus finalizarea în 2026 a amenajării hidroenergetice Pascani
Articolul următorVIDEO! Drumul spre succes. Fotomodel Natalia Catană: „Viața de model combină expresivitatea cu încrederea de sine”
Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments