Primul tren electric achiziționat de România în ultimii 40 de ani a intrat deja în reparații, după ce a fost lovit cu pietre de un grup de persoane în zona Periș, la întoarcerea de la Centrul de Testare Făurei. Atacul a cauzat daune semnificative, incluzând geamuri sparte, necesitând reparații urgente înainte de a putea intra în serviciu.
Lucrările de mentenanță vor fi făcute într-un nou depou din București, în care s-au investit 54 de milioane de euro.
Noul tren are șase vagoane, dotări de ultimă generație și poate să atingă o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră. În interior, include facilități moderne pentru confortul pasagerilor, precum încălzire în pardoseală, băi echipate la standard înalt, prize electrice la fiecare rând de scaune pentru dispozitivele electronice și spații dedicate pentru bagaje voluminoase. De asemenea, trenul are o capacitate totală de 350 de locuri, cu un vagon special destinat clasei I, oferind un nivel suplimentar de confort și servicii.
Sursa: b1tv.ro