Până la finalul anului, Vlad Dumitru estimează ca Berăria H să înregistreze un trafic de peste 700.000 de persoane, un nivel similar cu cel de anul trecut. „În cele mai bune zile, se consumă peste 8.000 de beri la noi, dar sunt și multe zile când băuturile răcoritoare și apa câștigă în fața berii”, mai spune acesta.
„Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, spunea atunci Vlad Dumitru. Berăria H a câștigat recent și licitația pentru activele fostei fabrici de Țigarete Iași, unde va deschide o nouă locație sub același brand, conform Profit.
„La Iași am câștigat o licitație pentru 30.000 mp de teren și deja lucrăm la un master-plan pentru un proiect integrat, care va include Berăria H Iași, o locație comparabilă ca dimensiune cu cea din Herăstrău. Viziunea noastră este să creăm un district al vieții sociale din Iași. Pe lângă Berăria H, acesta va cuprinde diverse funcțiuni comerciale dedicate divertismentului și ieșirilor în oraș: o sală de conferințe și spații pentru evenimente corporate sau private, o zonă pentru copii, o mini-pădure urbană, o piațetă, activități recreaționale precum bowling, biliard și ping-pong și, desigur, locații HoReCa (Riviera, Shorley, dar și concepte noi).