Aceștia vin direct la porțile de la Sosiri și te asaltează încă de la ieșirea din terminal.Mai mult decât atât, moldovenii se comportă de parcă ar fi stăpânit această zonă. Aceștia devin agresivi și atunci când personalul Aeroportului încearcă să ia atitudine și să îi mute din zona parcării Kiss&Ride, unde staționarea gratuită este de maximum șapte minute.
Epopeea combinațiilor de la Aeroportul Iași continuă: moldovenii sunt mână în mână cu agenții de pază SGPI sub oblăduirea șefei de la securitate. Director Romeo Vatră, prea ocupat cu alegerile
Combinații peste combinații
7 Est a publicat un material amplu despre modalitatea în care sunt organizate licitațiile la Aeropotul Iași.
Una dintre cele mai controversate licitații organizate în ultimul timp de către conducerea acestei regii subordonate Consiliului Local căpușat de neamurile lui Costel Alexe se referă la contractarea unei firme de pază care să presteze servicii specifice, control acces, protecția aeronavelor, supraveghere și patrulare a perimetrului și a zonelor de securitate ale Regiei Autonome Aeroportul Iași pe o perioadă de 25 de luni. În dulcele spirit mioritic, beneficiarul a creat loc de întors pentru firma agreată, oferind posibilitatea firmei câștigătoare de a presta acest contract prin intermediul unui subcontractant.
„Probabil se dorește ca SGPI să fie firma câștigătoare și pentru că șeful de obiectiv este Roman Gica (fost sef DJPP) despre care se stie ca este apropiat al șefei securității, aceasta folosindu-se inclusiv de masina institutiei DJPP primita de Roman Gica. La SGPI este angajat un individ (Chirila) care fusese dat afara de la DJPP pt furt de la aeroport”, au dezvăluit surse din cadrul Aeroporului Iași pentru 7 Est.
Securitatea face legea
Roman Gică pe numele său, a fost dat afară din serviciu după ce a fost găsit cu lipsă în gestiune de câteva mii de lei, reprezentând carburant neacoperit legal, deoarece mașina de serviciu o folosea în interes personal pentru deplasări prin țară, plimbări private în timpul cărora a și accidentat.o. Ca să scape de dosar penal a acceptat să plece din DJPP. Ulterior, a fost angajat ca pompier la Spitalul „Sf. Spiridon” prin intermediul unei firme de stingătoare controlate de un șef al DJPP.
Când a fost făcută licitația pentru aducerea unei firme de pază la aeroport, Gică Roman a revenit ca șef de pază și și-a adus și oamenii lui dați afară de la DJPP. “Roman Gică este cel care o ducea pe Isari Mihaela (n.r. șefa securității aerogării) cu mașina de serviciu la cumpărături sau în concedii.
Pe vremea când era șeful pazei la Aeroportul Iași, din partea DJPP, Gică Roman l-ar fi scos basma pe curată pe un angajat care făcuse o abatere, contra unui vițel primit șpagă de la Vasile Chirilă, angajat DJPP, bun pe care l-a împărțit cu Mihaela Isari. Tot Gică Roman a mai fost implicat într-un alt scandal de furt de cherosen, fiind scos vinovat un alt angajat”, ne-a declarat un fost angajat DJPP.
Romeo Vatră, din ce în ce mai scump la vedere
Vatră încurajează activități ilegale în perimetrul aerogării În caietul de sarcini al acestei licitații se precizează, printre altele, faptul că acest contract se impune în contextul în care “este nevoie de controale fizice în scopul de a identifica orice comportament suspect al persoanelor și de a identifica vulnerabilitățile care ar putea fi exploatate în vederea comiterii unor acte de intervenție ilicită, precum și în scopul descurajării persoanelor de a comite aceste fapte”, ori tocmai conducerea RA Aeroportul Iași susține în mod complice și voluntar astfel de activități.
„În continuare se pare că șefa securității primește atentii din partea angajatilor SGPI, cum a primit și vitelul de la acel Chirilă. În rest, domnul wannabebsenator Vatră este scump la vedere, lucrează o ora pe zi, fiind ocupat cu campania electorală”, au declarat sursele 7EST.