Linia ferata dintre Ocna Sibiului si Loamnes a fost reabilitata tot cu sinele vechi, anunta Club Feroviar. Circulatia trenurilor s-a reluat in data de 10 decembrie, dupa ce luni de zile a fost inchisa.
Reparatiile la suprastructura feroviara care s-au executat pe linia simpla Ocna Sibiului-Loamnes au fost incluse in programul de lucrari de tip Quick Wins – SRCF Brasov, cu finantare asigurata din fonduri nerambursabile PNRR. In asociere cu San Electroterm Grup SRL, brasovenii de la Vest Construct SRL au fost antreprenorii angajati de CNCF CFR SA pentru reabilitarea celor 1,84 de km din sectia de circulatie feroviara 208, in cadrul unui contract semnat pentru 7,8 milioane de lei plus TVAm precizeaza Club Feroviar.
Jurnalistii de la Turnul Sfatului au descoperit ca pe tronsonul care a fost anuntat drept reabilitat au fost amplasate, in majoritate, vechile sine. Unele intr-o stare de degradare evidenta, fiind exfoliate, plesnite la imbinarile nesudate, care au distante si de aproape doi centimetri intre sine.
”Deci noi trebuia sa aducem linii de cale ferata de 108 metri. Aceste linii sunt foarte lungi si nu aveam cum sa le transportam. De aceea am amplasat vechile linii, pentru a le putea aduce pe cele noi, pe care sa le amplasam pe traseu transportandu-le pe actuala cale ferata. Altfel nu se poate, altfel nu aveam cum sa le aducem in santier”, a declarat Ion Fanea, din partea Vest Construct SRL.
Intrebat cand estimeaza aceasta noua etapa si cat dureaza, Ion Fanea a raspuns: „Acum, in februarie ar trebui sa vina aceste linii de cale ferata. Da, pentru amplasarea lor va trebui inchisa total circulatia. Dar foarte putin: intr-o saptamana se monteaza noile linii”.