Campania Darnic pentru Educație, organizată de Asociația Antonia pentru Educație: daruri pentru 294 de copii și peste 22.000 RON mobilizați pentru Masa Caldă

0
6

Aflată la cea de-a patra ediție, campania „Darnic pentru Educație” a venit din nou cu o serie de surprize și schimbări prin care Moșul cel darnic și bun, alături de spiridușii săi magici, au conturat frumos poveștile micilor cititori;

Organizată de Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială, campania a urmărit două direcții principale, ambele având scopul de a susține copiii din comunitățile ieșene vulnerabile;

294 de copii din șapte sate ieșene vulnerabile au primit în dar cadouri mult așteptate; totodată, au fost mobilizate fondurile necesare pentru Masa Caldă pentru Educație, pentru nouă luni din anul 2025, a copiilor din cadrul programului de literație #AntoniaCitește, desfășurat în comunitatea școlară din Bohotin.

Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială a lansat în luna noiembrie 2024 campania „Darnic pentru Educație” cu scopul de a aduce magia în dar de sărbători pentru copiii din comunitățile ieșene vulnerabile, atât prin oferirea cadourilor mult dorite, dar și prin mobilizarea fondurilor necesare pentru a asigura Masa Caldă pentru Educație la școala din Bohotin.

Aflată la cea de-a patra ediție, campania „Darnic pentru Educație” a venit din nou cu o serie de surprize prin care Moșul cel darnic și bun, alături de spiridușii săi magici, a putut contura frumos poveștile micilor cititori. Astfel, Asociația a reușit să ajungă cu darurile mult dorite la 294 de copii din șapte comunități ieșene vulnerabile, cadouri pregătite cu suflet de spiriduși. Totodată, au fost mobilizate fondurile necesare pentru Masa Caldă pentru Educație pentru nouă luni din anul 2025 a copiilor din cadrul programului de literație #AntoniaCitește, desfășurat în comunitatea școlară din Bohotin, contribuind la crearea unui mediu stabil și plin de susținere pentru învățare și dezvoltare personală.

Magia campaniei „Darnic pentru Educație” a prins viață odată cu scrisorile pline de dorințe colorate pe care copiii i le-au trimis lui Moș Crăciun, sperând ca visurile lor să devină realitate. Răspunzând cu suflet deschis, Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială a reunit o întreagă comunitate de oameni generoși – atât din mediul de afaceri, cât și spiriduși din diverse orașe – care au „adoptat” scrisorile micuților, transformându-le dorințele în daruri de neuitat.

Pentru a împărți cadourile, Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială a pornit la drum la finalul lunii decembrie, chiar înainte de sărbători. Comunitățile din județul Iași în care asociația a ajuns sunt: comuna Aroneanu, la Centrul de zi pentru copiii din comuna Aroneanu și în satul Dorobanț, comuna Răducăneni, în satele Bohotin, Bazga, Trestiana și Roșu, dar și comuna Bălțați, în satul Sârca.

Principala direcție a campaniei „Darnic pentru Educație” a fost însă Masa Caldă pentru Educație, inițiată pentru a susține cei 30 de copii din comunitatea școlară din Bohotin, comuna Răducăneni, care participă la programul #AntoniaCitește – Program educațional de dezvoltare a abilităților de literație & promovare a unei culturi puternice a lecturii. Scopul campaniei a fost strângerea fondurilor necesare pentru a asigura Masa Caldă timp de nouă luni în anul 2025, oferind astfel un sprijin vital copiilor care învață într-un mediu vulnerabil. Cu un buget estimat inițial de 18.160 RON, campania a mobilizat resurse prin intermediul platformei de fundraising galantom.ro, dar și prin sponsorizări și alte inițiative dedicate.

„Prin această campanie, îi încurajăm pe copii să creadă în magie – în puterea visurilor lor și în șansa unui viitor mai bun. De patru ani, Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială aduce bucurie în inimile celor mici, iar ediția aceasta ni s-a demonstrat din nou că generozitatea este cel mai de preț cadou, reușind să reunim iar o comunitate întreagă de oameni cu suflet mare. Le suntem recunoscători tuturor celor care au ales să dăruiască nu doar cadouri, ci și speranță – un dar care va lumina drumul copiilor spre educație și viitor”, a declarat Roxana SAVA, Manager Atragere Fonduri în cadrul Asociației & Coordonator al campaniei „Darnic pentru Educație”, ediția a IV-a.

Comunitatea Darnic pentru Educație, ediția a IV-a

În desfășurarea celei de-a patra ediții a campaniei, Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială s-a bucurat de susținerea partenerilor, a ambasadorilor și a oamenilor dornici de a se implica care au acceptat provocarea de a fi parte a acestei inițiative.

În cadrul campaniei, asociația a avut alături companii, împreună cu angajații săi, dar și oameni cu suflet mare din comunitate, care au „adoptat” scrisorile celor 294 de copii și au pregătit daruri pentru ei: Amazon Development Center Romania, Cabinet de avocat Daniela Strungariu, Centrul Comercial Felicia Iași / CBRE Romania, Centrul de Afaceri Expert Mind, Clubul Educațional Piticii Creativi, Comunitatea EuroEd, prin Școala Primară EuroEd, Liceul EuroEd și Fundația EuroEd, Dispatch-IT, Prisma Tour, Product Rocket, Q Estetic, ROAD Engineering Project, Studio Eyessence, dar și opt donatori individuali din diferite orașe. Totodată, Librăriile Cărturești au donat 197 de cărți în valoare de 2935,30 RON, iar Două roți pentru toți a donat o bicicletă pentru un copil din satul Bohotin.

22.025 RON au fost mobilizați pentru Masa Caldă pentru Educație de la începutul campaniei și până la jumătatea lunii ianuarie 2025.

Dintre aceștia, 4.000 RON au fost mobilizați prin fundraising și campanii dedicate, astfel: Hotel Unirea Iași a contribuit cu 3.000 RON, HEITS a contribuit cu 4.000 RON, iar beenear a contribuit cu 7.000 RON, dintre care 5.000 RON contribuția companiei, sumă la care s-au adăugat cei 2.000 RON mobilizați de către echipă prin campania internă de Crăciun.

Diferența de 8.025 RON a fost mobilizată prin intermediul platformei de fundraising Galantom: în Contul de Galantom al asociației, cu ajutorul comunității și a echipei Thinslices, în conturile de ambasadori deschise pentru Centrul de Afaceri Expert Mind, Mălina Brînză, Social Media Specialist, și Geanina Enache, Facilitator educațional și Fondatoare Joy Hill for All.

Campania Darnic pentru Educație s-a bucurat încă o dată și de ambasadori care au militat pentru strângerea de fonduri pe platforma Galantom:

Mălina Brînză, Social Media Specialist, alături de comunitatea sa din online, formată din antreprenori, specialiști și oameni dedicați, a mobilizat resurse importante pe platforma Galantom pentru a sprijini copiii din programul Masa Caldă;

Geanina Enache, Facilitator educațional și Fondatoare Joy Hill for All, a fost un partener cheie în campanie, fiind atât ambasador Galantom, dar și ambasadoare prin intermediul comunității Sunt aici, contribuind prin realizarea semnelor de carte motivaționale și prin inițiative creative;

Comunitatea Sunt aici a oferit sprijin prin redirecționarea donațiilor colectate din taxa comunității, demonstrând solidaritate și angajament față de educație, dar și prin intermediul campaniei de Crăciun Sunt aici, prin semnele de carte care și-au găsit locul în puncte cheie din Iași (Cafeneaua Piața Unirii, Nuba Palace, Tribeca – Modern Cuisine & Bar, Truffe & Tok Tok Language Club);

Centrul de Afaceri Expert Mind, partener strategic al Asociației, a continuat să sprijine cu generozitate programul de literație, menținând tradiția implicării active și prin ambasadoriatul pe platforma de fundraising;

Echipa Thinslices a sprijinit programul Masa Caldă prin strângerea de fonduri în contul de Galantom al asociației.

Cărturești Iași și Centrul Comercial Felicia Iași au contribuit la împărtășirea veștilor în comunitate despre campanie în librăriile, respectiv locațiile lor prin afișele dedicate componentei de strângere de fonduri pentru „Masa Caldă pentru Educație”. De asemenea, prin intermediul campaniei de Crăciun Sunt aici, semnele de carte create de Geanina Enache cu citate motivaționale împărtășite de membrele comunității și-au găsit locul în puncte cheie din Iași.

Nu în ultimul rând, Product Rocket a sprijinit campania prin realizarea design-ului grafic, iar suportul administrativ și transportul au fost asigurate de Centrul de Afaceri Expert Mind, Liceul Teoretic „Lascăr Rosetti”, Răducăneni și Primăria Răducăneni.

Toată activitatea campaniei, dar și rezultatele acesteia, se regăsesc într-un raport dedicat, făurit cu generozitate de Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială.

0 0 votes
Article Rating


Abonează-te
Anunță-mă
0 Comments
cele mai vechi
cele mai noi cele mai votate
Inline Feedbacks
View all comments