BRD, anunțul momentului pentru toți clienții. Ce se întâmplă zilele următoare
Potrivit reprezentanților băncii, pe toată durata lucrărilor de mentență plățile nu vor mai fi procesate instant, ci vor fi redirecționate către procesarea standard, care respecta orele limita stabilite de BRD Romania.
De asemenea, încasarile interbancare in RON vor fi supuse aceleiasi reguli, nefiind receptionate instant, ci incluse in fluxul standard de operatiuni.
De lucrările de mentenanță va fi afectat și serviciuș RoPay, solutia de plata cu cod QR de proximitate disponibila in aplicatia YOU BRD.
Reprezentanții băncii îi sfătuiesc pe clienți să planifice din timp platile care necesita acest sistem sau sa foloseasca alternative precum platile cu cardul ori transferurile bancare traditionale, in afara perioadei de mentenanta, scrie idevice.ro.
Banca informează că după încheierea lucrarilor de mentenanta, serviciile afectate vor fi reluate in cele mai bune conditii, permitand accesul la functionalitati optimizate si la niveluri superioare de securitate cibernetica.