Furnizorul de servicii de tip call-center Webhelp România va organiza vineri o zi de recrutare online pentru a găsi candidaţi care să ocupe cele 400 de joburi pe care compania are de gând să le scoată la concurs în prima parte a acestui an.
Astfel, în „Ziua de Recrutare Online”, recruiterii furnizorului francez vor interacţiona cu aplicanţii prin intermediul platformei de joburi special create pentru eveniment, dar şi pe alte site-uri de socializare (în special Facebook).
Majoritatea joburilor vor fi scoase la concurs pentru sediul din Bucureşti, unde se regăsesc cea mai mare parte a celor circa 1.000 de angajaţi ai companiei.
Printre poziţiile pentru care Webhelp intenţionează să facă recrutări se numără cele de consultant clientelă, backoffice adviser, customer adviser, client relation consultant, assistant for sales department, customer service relationship manager, digital writer, digital support consultant sau technical product adviser în limbi străine precum franceză, germană, spaniolă, engleză, poloneză sau olandeză.
În medie, salariul unui angajat dintr-un call-center este de 200 – 300 de euro net pe lună. Webhelp, prezentă cu un centru de suport şi în Galaţi, este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de tip call-center de pe piaţa locală.
Sursa: zf.ro