Cele patru centre comerciale Iulius Mall şi complexul Palas Iaşi, deţinute de omul de afaceri Iulian Dascălu, au avut anul trecut o cifră de afaceri cumulata de 64,56 milioane euro, cu 16% mai mare decât în 2012, potrivit datelor transmise de Iulius Group, relatează Mediafax.
În 2012, cifra de afaceri totală a centrelor comerciale Iulius Mall şi a complexului Palas Iaşi a fost de 55,6 milioane de euro.
Astfel, cele patru mall-uri din Timişoara, Cluj, Suceava şi Iaşi au generat încasări de 47,85 milioane de euro, cu 4,6% peste rezultatul din 2012, de 45,73 milioane de euro.
Totodată, cifra de afaceri a centrului comercial din ansamblul Palas a fost de 13,13 milioane euro, iar spaţiile de birouri au înregistrat venituri de 3,58 milioane euro.
Compania menţionează că în a doua parte a acestui an va finaliza clădirea de birouri clasa A de la Cluj-Napoca, din apropierea Iulius Mall, care are o suprafaţă inchiriabila de 10.000 metri pătraţi.
În principiu şi pentru anul acesta planurile companiei vizează o actualizare a mixului de chiriaşi.
„Planurile vizează o permanentă actualizare a mixului de chiriaşi cu retaileri apreciaţi pe piaţă, astfel încât să acoperim preferinţele tuturor categoriilor de clienţi. În plus, ne dorim să atragem un public eterogen şi numeros în cele cinci mall-uri din reţea, căruia să îi oferim experienţe de shopping complete şi posibilităţi de entertainment variate”, spune pentru WALL-STREET.RO Iulian Dascălu.
În reţeaua de malluri a omul de afaceri au avut loc anul trecut o serie de deschideri de magazine noi care au împrospătat mixul de chiriaşi, printre noile inaugurări de unităţi de retail numărându-se Tommy Hilfiger, Calzedonia, Carpisa, Springfield, CCC, BSB, Nissa, MET, Timeout, MAC, Deichmann, Seroussi, Benvenuti, IPB, Yves Rocher, Brise Madame Lucie, Eponge sau Evolio.
Odată cu inaugurarea noii clădiri de la Cluj-Napoca, Iulius Group va deţine, la nivel naţional, o reţea de 45.500 mp de birouri clasa A şi proiectul Palas Iaşi având o componentă importantă de office.
„Pe segmentul office, referindu-ne strict la oraşele în care suntem activi, Iaşul şi-a păstrat poziţionarea ca magnet pentru firmele IT, dar a ajuns şi pe radarul firmelor de BPO (Business Process Outsourcing), care au început să caute competențe lingvistice în care oraşul excelează (franceză, italiană, spaniolă). Clujul a intrat într-o fază de efervescență datorită unor noi proiecte de birouri ce vor fi livrate în 2014”, spune Iulian Dascălu pentru aceeași sursă.
În Cluj mai dezvoltă clădiri de birouri şi NEPI în parteneriat cu Ovidiu Șandor şi Fribourg Development.
(Sursa: wall-street.ro)