O agenţie de turism invită danezii să facă sex, cât se poate de mult, pentru un scop mai puţin previzibil. Competiţia neobişnuită este menită să ridice ridice rata scăzută a natalităţii din Danemarca. Iar ca acest lucru să se întâmple, danezii trebuie să plece în vacanţă.
„Do it for Denmark (Fă-o pentru Danemarca)”, realizată de Spies Rejser, promite trei ani de consumabile necesare bebeluşilor şi o vacanţă demnă de familie, toate acestea fiind incluse în premiul pentru cuplul care demonstrează că a reuşit să conceapă un copil în timpul vacanţei lor.
Agenţia de turism susţine că abordarea sa este menită să incite danezii la reproducere, pentru a face ceva în privinţa natalităţii scăzute a ţării nordice.
Un raport publicat în februarie 2013 arăta că rata natalităţii din Danemarca se află la un nivel scăzut, „extrem de periculos”. S-a demonstrat că unul din cinci cupluri nu are copii, în ciuda faptului că majoritatea îşi doresc între doi şi trei copii, potrivit „The Independent”.
Din ce în ce mai multe cupluri aşteaptă momentul potrivit pentru a avea copii şi tot mai puţine femei aleg să nască la vârstele recomandate. Situaţia este responsabilă pentru teama autorităţilor, aceea că generaţiile viitoare nu vor putea susţine costurile pensionarilor.
Agenţia de turism foloseşte în clipul său nişte cifre care sunt aproape imposibil de verificat – 10% din danezi ar concepe copii în vacanţă, în timp ce 46% din oameni întreţin mult mai des relaţii sexuale odată plecaţi în vacanţă.
Un terapeut specializat pe probleme de sex explică de ce cuplurile sunt înclinate să-şi îmbogăţească viaţa sexuală cu noi aventuri în timpul unei vacanţe: dorinţa unuia faţă de celălalt creşte datorită lipsei stresului.
Competiţia lansată de danezi furnizează şi sfaturi utile pentru creşterea fertilităţii. „bucuraţi-vă de avantajele gravităţii. Întindeţi-vă pentru cel puţin 15 minute, după sex”, în timp ce bărbaţii sunt sfătuiţi să nu poarte lenjerie intimă mulată pe corp, „chiar dacă tu crezi că arată mai bine”.
Site-ul competiţiei furnizează o listă de destinaţii romantice şi roagă participanţii să introducă datele ultimei menstruaţii, pentru a calcula perioada în care ovulaţia este la cel mai înalt nivel.
Jan Vendelbo, directorul agenţiei, a spus că şi-au dorit să facă „reproducerea şi mai distractivă”, aşa că au iniţiat o campanie de reduceri pentru city-break-uri, „pentru a ajuta populaţia ţării să crească”. Potrivit termenilor şi condiţiilor, participanţilor li se va trimite un test de sarcină după întoarcerea din vacanţă. Dacă rezultatul este pozitiv, sunt rugaţi să trimită o poză agenţiei, ca dovadă.
„Dacă să o faci pentru Danemarca nu este îndeajuns de motivant, atunci am creat acestă competiţie. Rezervă-ţi vacanţa cu discount-ul de ovulaţie şi dovedeşte că ai conceput un copil în călătorie. Toată distracţie stă în participare”, anunţă campania.
(Sursa: adevarul.ro)