Agenţiile de publicitate angajează unele dintre cele mai creative „creiere” din lume. O dovedeşte galeria foto de mai jos.
Cu toate că majoritatea timpului, angajaţii agenţiilor de publicitate au misiunea de a ne convinge că ne dorim lucruri de care nu avem neaparat nevoie, ei sunt foarte pricepuţi şi atunci când vine vorba de lucruri cu adevărat serioase.
Selecţia făcută arată că, atunci când vor să schimbe lumea, copywriterii găsesc metode cu adevărat ingenioase pentru a ne convinge să aderăm cauzei lor.
„Unul dintre copiii din imagine ţine în mână ceva ce a fost interzis în America, pentru protecţia sa. Ghiceşte care”
„Acţiune globală în interesul animalelor: pungile de plastic omoară”
„A da un <<Like>> nu înseamnă că ai ajutat. Fii Voluntar. Schimbă viaţa unui om”
„Economiseşte hârtia – Salvează planeta”
„Victimele torturii sunt oameni obişnuiţi ca tine şi ca mine”
„Nu eşti o schiţă. Spune nu anorexiei”
„Un sfârşit prematur: Dacă fumezi, statistic, povestea ta se va termina cu 15% înainte de momentul în care ar trebui”
„Dacă nu strângi, ei o vor face”
Fondul Mondial pentru Natură: Înfricoşător vs. şi mai înfricoşător
„Culoarea pielii nu trebuie să-ţi dicteze viitorul”
Defrişările şi aerul pe care îl respirăm: Înainte de a fi prea târziu
„Mai încet e mai bine„
„Vezi cât de uşor este să-i hrăneşti pe cei înfometaţi?”
Poluarea aerului ucide 60.000 de oameni anual
Liga împotriva violenţei îndreptate către animale: Nu e o minge de fotbal
Nu vorbiţi la telefon în timp ce conduceţi
Copii-soldat: „Nu se întâmplă aici, dar se întâmplă acum” span>
Condusul neatent: „Gândeşte-te la ambele părţi„
„În fiecare 60 de secunde o specie dispare. Fiecare minut contează„
„Prădătorii sexuali se pot ascunde în smartphone-ul copilului tău„
Fumatul provoacă îmbătrânirea prematură
„Copiii neglijaţi sunt făcuţi să creadă că sunt invizibili. Opriţi abuzul copiilor acum„
Păstraţi oceanele curate
Când vezi un ton, gândeşte-te la un panda
„Somnolenţa este mai puternică decât tine. Nu conduce somnoros„
Cancerul pe care ţi-l provoci singur
„Pentru un om al străzii, fiecare zi este o bătălie”
Opriţi războiul din Irak
Serviciul de auto-complete de la Google, cel care îţi oferă sugestii de căutare, arată care este percepţia reală despre femei
„Nu cumpăraţi suveniruri făcute din animale exotice”
Acelaşi animal, un proprietar diferit
„Pune-ţi centura. Rămâi în viaţă”
„Opreşte violenţa. Nu conduce după ce ai băut”
„Defrişările continuă cu o simplă schimbare a paginii”
„Ce vedem când fumezi”
„Cenzura spune o poveste greşită”
„Pune capăt armelor, până nu îţi pun ele capăt ţie”
Ajută copiii care ajung victime a abuzurilor (versiunea din dreapta este vizibilă doar pentru cei cu o înălţime de până la 1,3 metri.
„Salvează planeta. Ei ar face-o dacă ar putea”
(Sursa: gandul.info)