Pentru că ieşeanul este un om strângător el va avea mereu câţiva EURO puşi deoparte in caz de o mică urgenţă sau un moft, moft care poate fi satisfăcut unde in altă parte decât în Palas Mall. Dar pentru a finaliza achiziţia produsului trebuie să aveţi banii schimbaţi in RON pentru că magazinele încă nu accepta plata in EURO. De aceea noi cei de la IaşiAlert am scris acest articol pentru a prezenta CASELE DE SCHIMB VALUTAR DIN PALAS IAŞI. Ca o informaţie în avans:TOATE AU ACELAŞI CURS. Să incepem:
- Casă de schimb valutar Palas Exchange + Moneygram Palas Iasi
Localizare: Palas Mall, Nivel -1 (lângă KFC) - Casă de schimb valutar Palas Schimbu’ Trei
Localizare: Palas Mall, Nivel 0 (lângă scările rulante KFC) - Casă de schimb valutar Palas MARA EXCHANGE
Localizare: Palas Mall, Nivel 1(lângă cafeneaua Corniche Palas)
In ansamblu se mai găseşte si banca raiffeisen palas iasi( Palas Mall, Nivel 1, vis-a-vis de La Corniche Palas) dar in ziua respectivă afişa un curs de 3.870RON per Euro pe când toate casele de schimb valutar afişau 3.880.
Deasemenea in Palas se mai gaseşte la Nivel 1 ( in faţă la Pull&Bear )SMITH & SMITH unde puteţi face transferuri de bani prin Money Gram.
Ansamblul urbanistic PALAS, dezvoltat de compania IULIUS GROUP în Iaşi, introduce conceptul „lifestyle center” pe piaţa de „mixed-use developments” din România. PALAS include shopping mall, shopping street, săli de evenimente, clădiri de birouri clasa A, hotel 4*, parcare subterană cu circa 2.500 de locuri, parc şi spaţii verzi de peste 50.000 mp. Ansamblul se desfăşoară pe o suprafaţă totală construită de aproximativ 270.000 mp şi reprezintă o investiţie de peste 265 milioane de euro. Proiectul PALAS a fost premiat, în anul 2007, la Cannes, în cadrul Târgului Internaţional de Retail şi Real Estate MAPIC, la categoria „Best Retail Development over 20.000 sqm”. Conceput ca un amplu proiect de dezvoltare urbanistică, economică, socială şi culturală, PALAS contribuie la dezvoltarea Iaşului, prin atragerea de investitori străini, şi la repoziţionarea capitalei Moldovei în circuitul turistic naţional şi internaţional, aducând, totodată, concepte inedite pe piaţa românească de business şi retail.