Ieșenii care au trăit acest coșmar au comandat niște scaune de pe un site de vânzări on line „A venit curierul de la NemoExpress și pur și simplu ne-a aruncat cutiile în curte. Niște scaune sunt deteriorate”, a declarat Cătălina Alăzăroaei, reprezentanta firmei care a comandat mobilierul
Niște ieșeni pot spune pe bună dreptate că au început să traiască un adevărat coșmar în momentul în care au fost nevoiți să beneficieze de serviciile firmei de curierat NemoExpress. Asta deoarece așteptau cu nerăbdare să le fie aduse niște scaune pe care le comandaseră de pe un site de livrări on line, iar în momentul în care bunurile comandate au ajuns la poarta lor curierul le-a trântit pur și simpu niște cutii în curtea firmei și a luat-o a fugă. Bineînțeles, ieșenii au deschis imediat cutiile și au văzut că scaunele care trebuiau să fie noi, au fost afectate de lovituri, dar curierul nu a vrut să le emită nici măcar un document prin care să admită existența defecțiunilor.
Mai exact, pe data de 15 noiembrie, firma 3 R Active SRL a comandat un set de scaune de birou prin intermediul unui site de vânzări on-line. Autoutilitara prin care firma NemoExpress a furnizat comanda a ajuns la poarta firmei luni, 25 noiembrie. Reprezentanții firmei care au comandat scaunele au povestit că angajatul NemoExpress nu a manipulat cum ar fi trebuit cutiile care conțineau piesele ce contribuiau la asamblarea scaunelor și din acest motiv acestea au fost grav avariate.
„Livrarea a fost făcută luni seara, după îndelungi rugăminți, iar șoferul a aruncat în parcare coletele și a plecat fără ca măcar să aștepte confirmarea primirii. Șoferul a refuzat să se întoarcă pentru a confirma primirea și constata starea coletelor. Din cele 16 produse, două erau deteriorate. Plata mărfii a fost făcută încă de săptămâna trecută”, a declarat Cătălina Alăzăroaei, directorul firmei 3 R Active SRL.
Ieșeanca a spus că a găsit înțelegere din partea firmei care a vândut scaunele, dar nu a ajuns la un consens cu firma de curierat care a refuzat în mod repetat să ofere unele explicații. De altfel, reprezentanții firmei 3 R Active au solicitat de această dată ca livrarea pieselor care vor fi înlocuite să nu mai fie efectuată de firma NemoExpress. Valoarea scaunelor comandate de firma 3 R Active se ridică la 6.300 lei, mobilierul fiind necesar pentru amenajarea unui nou sediu al firmei. Reprezentanții săptămânalului 7Est au solicitat de la firma NemoExpress un punct de vedere legat de această situație. Până la închiderea ediției, reprezentanții firmei de curierat nu au trimis lămuririle solicitate.
Pe site, „curierii” sunt „profesioniști”
Jurnaliștii 7Est, prezintă în ediția de astăzi fotografii care arată că faptele prezentate de reprezentanții firmei care au comandat scaunele sunt reale. Se poate vedea din respectivele fotografii că ambalajul în care au fost aduse piesele scaunelor este rupt în multe locuri. De asemenea, din aceleași fotografii se poate observa că unele scaune au fost avariate. Incidentul pe care au fost nevoiți să-l suporte reprezentanții firmei 3 R Active SRL vine într-o totală contradicție cu modul în care-și prezintă serviciile firma NemoExpress.
„Livrarea expedierilor se face în sistemul „door to door” (cu excepția coletelor care depășesc 35 de kilograme) pe tot parcursul țării prin intermediul rețelei de curieri, personal angajat și pregătit pentru a răspunde tuturor solicitărilor, angajați pregătiți să facă față celor mai exigente cerințe ale clienților noștri. Confidențialitatea serviciilor NemoExpress este garantată”, se arată pe site-ul de prezentare al firmei de curierat.
Constantin MAZILU