Radio Hit, / Un brand fîsîit

    0
    1651

    Cîndva lider al audienţelor ieşene, Radio Hit pare să fi ajuns un soi de vagon obosit, tras pe o linie secundară şi populat cu tineri pensionari şi juni papagali ai microfonului, ultimii – buni doar de rubrica ” Cascadorii rîsului „.

    Un astfel de exemplar rizibil a dat de curînd un recital de tot rîsu-plînsu’, ocazia fiind un presupus interviu cu Dan Lungu, candidat pentru preşedinţia Uniunii Scriitorilor. Care a fost prezentat ascultătorilor cu jenanta formulă de ” scriitor la Polirom „. Mai că-ţi venea să crezi că la microfonul lu’ Radio Hîţ se scăpase un căruţaş din Schitu-Duca, sau primarul comunei, adică un sărman convins că scriitorii ‘iştea îs un fel de angajaţi la diferite fabrici : Antibiotice, Tehnoton, Polirom sau care-or mai fi.

    Ca şi cum formula introductivă de tarla n-ar fi fost de-ajuns, băietul rătăcit la microfon şi-a continuat recitalul de comédie involuntară, demonstrînd că n-are habar de tema pe care îi punea întrebări invitatului. După mintea microfonistului amator, candidaţii pentru şefia scritorilor erau doi, nu cinci. Ş.a.m.d., că n-am mai rezistat să ascult pîn’ la capăt terciul pseudo-jurnalistic ambalat în cutia cu marca ” Radio Hit „. Norocul papagalului a fost că Dan Lungu e om blînd şi răbdător, că altfel l-ar fi făcut flenduri din primele secunde.

    În amintirea perioadei demult apuse cînd, acum vreo 23 de ani, făceam la Radio Hit interviuri cu Paul Goma sau cu alte personalităţi incomode, propun actualei echipe manageriale încă un slogan, pe lîngă cel din titlu : Radio Hit, / Un vin borşit. Luaţi, tovarăşi hitiţi, e moka, din partea casei.

    Lucian Postu

    0 0 votes
    Article Rating


    Abonează-te
    Anunță-mă
    0 Comments
    cele mai vechi
    cele mai noi cele mai votate
    Inline Feedbacks
    View all comments